BigScaryNi**a Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Heizann! Nevn 3 av deres favoritt sanger!(Rap) Mine : 1. 2pac/R u still down?/Only fear of death 2. 2pac/R u still down?/Open fire 3. 2pac/Me against the world/F*** tha world Egentli d meste av pac! første albumene hans e best da Liker oxo Daz/Kurupt/L-Burna/DPG/Bone thugs. D meste av Westcoast Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Lite bra rap. For masse niggah in the hoood wit tha hoo and bling blin biatch. Men bra rap er virkelig bra. Liker litt norsk rap, bl.a. gatas parlament (som forøvrig har lagt ut hele albumet på www.gatasp.no (kan du laste ned skiva til gp)) gidder ikke noen liste. Lenke til kommentar
BigScaryNi**a Skrevet 16. april 2003 Forfatter Del Skrevet 16. april 2003 Da tror jeg ikke du har hørt så fryktelig mye på rap. 90% av 2pac's sanger handler ikke om d du nevner overfor. De fleste nykommende rapperne rapper bare om slike ting ja. Bryr seg bare om å tjene penger. men en god del av 'Old School' har bra text som faktisk har noe å fortelle. Noen av d er : 2pac : Starin at the world thru my rearview/Mama's just a little girl/Brenda's got a baby/Still i rise /en god del av Scarface's osv... Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Redman - Da Da DaHHH Method Man f. Mary J. Blige - All i need Eminem - Soldier Dj Kool - Let me clear my throat (old schooool) Og ja, 2pac er jævli bra også. Lenke til kommentar
eab Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Jeg skal innrømme noe! JA, det finnes jævli mye dårli rap her i verden, men også noe bra (phew) Mange som ikke hører på rap oppfatter rap som -jeg har så bra bil, DEN dama og masse penger. Ikke kødd med meg ellers kommer og jeg og skyter deg- skrytemusikk. Men hvis man faktisk hører på tekstene så merker man at det faktisk er en mening. Tupac var en av de som faktisk har meget saklige tekster som tar opp samfunnsproblemer. Uansett, mine tre bidrag (vilkårlig rekkefølge) *lete gjennom playlisten* Dr. Dre - Still DRE (feat. snoop dogg) 2Pac - Tradin War Stories Dr. Dre - The Next Episode (feat. snoop dogg) <- partysang nummer 1 ;P Lenke til kommentar
fondus Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 rap -klovner i kamp = støy Lenke til kommentar
eab Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 rap -klovner i kamp = støy For det finnes ikke annen rap, gjør det vel? Lenke til kommentar
fondus Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 rap -klovner i kamp = støy For det finnes ikke annen rap, gjør det vel? Jeg sa at rap minus klovner i kamp = støy ffs. lær deg å tenke før du snakker Lenke til kommentar
eab Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 lær deg å tenke før du snakker Hyggelig kar du fondus ;P Norsk rap har aldri slått helt an. For meg "skurrer" det litt Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 beste rap sang noen gang ..... 2pac - brendas got a baby Lenke til kommentar
fondus Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 lær deg å tenke før du snakker Hyggelig kar du fondus ;P Jeg gav da et smil etter setningen Lenke til kommentar
SoW Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 2pac er liksom død, så han er død, han er ikke bra, men var bra... Må si jeg var eminem fan for noen år siden, helt til han komm med sitt nye album, d gjorde meg kvalm! Adressn til hjemmesia mi er forresten: http://home.no/eminem14 PS! Er ikke noe bra! Men, rapp, alle de gamle sangene til eminem ruler vilt... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Wu Tang Clan - Triumph Cypress Hill - I ain't goin' out like that Gangstarr - Full Clip Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Det er så altfor mange konge sanger at eg bare tar noen random favoritter. Gamle klasikkere Cypress hill - Insane in tha head House of Pain - Jump around Ellers er.... Det er altfor mange kule sanger som eg har i hodet. Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Jeg har aldri vært noe 2pac fanboy. Grupperfolk som det er verdt å ta en titt på er : dead prez guru (jazzpreget, genial musikk) beatnuts diverse "hardcore" grupper : gangstaar, jedi mind tricks, nwa +++ Btw, ta en titt hos necro sin side : http://www.necrohiphop.com/ Bra musikk, men folka er kanskje litt "wacko" ? Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Cypress hill - Insane in tha head waaat`? Cypress hill - Insane In The Brain kanskje? --- Gangstarr - The Militia Lenke til kommentar
hyp3z Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Tre norske band/artister; - Don Martin med Jester - Repaint and Deliver The Word - Fremmed Rase - Ka e det - Gatas Parlament - Nå om dan' Tre utenlandsband/artister; - Petter - Vinden har vändt - Dr. Dre feat Eminem - Forgot about Dre - LL Cool J - Shut 'em down .. selvsagt Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Av Rap er det bare Sugarhill Gang som duger. Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 lær deg å tenke før du snakker Hyggelig kar du fondus ;P Jeg gav da et smil etter setningen Hva heter den sangen du har på hjemmesiden din husker ikke hv a den heter ! den er RÅ! men nye Eminem SUGER gamle sangene var jo mye bedre! Lenke til kommentar
SoW Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 lær deg å tenke før du snakker Hyggelig kar du fondus ;P Jeg gav da et smil etter setningen Hva heter den sangen du har på hjemmesiden din husker ikke hv a den heter ! den er RÅ! men nye Eminem SUGER gamle sangene var jo mye bedre! The real slim shady... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg