Mosoo Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Hallo, jeg lurte på om det var noen kjempegreie medlemmer på diskusjon.no som har en gold trial til overs som de kan gi til meg. Tusen takk på forhånd. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 lag en ny profil. da får du automatisk 1 mnd gold. btw: du er nummer 1000000 som spør om dette, du har akkurat vunnet en mulighet til å bruke dine egne penger å kjøpe xboxlive Lenke til kommentar
jstrandl Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Er det ikke vel mange av disse tigge trådene her nå. Jeg for min del er lei tigging i forumet. Hva mener andre? jstrandl Lenke til kommentar
Mosoo Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 Er det ikke vel mange av disse tigge trådene her nå. Jeg for min del er lei tigging i forumet. Hva mener andre? jstrandl Helt enig:) Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Ja, faen heller. Det koster 50 kr for en mnd. Kjøp deg det selv hvis du skal spille på live! edit: du kan få kjøpe en av meg, for 60 kr. Send penger til PaulKemp via paypal. Takker. Endret 30. januar 2009 av PaulKemp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå