Gå til innhold

Mashall gitar forsterker!

Thobien

Anbefalte innlegg

Hey. jeg spiller en del gitar, men har en urgammel forsterker til. den lager så dårlig lyd at jeg har bestemt meg for å kjøpe en ny...så fikk jeg lyst til å kjøpe Marshall MG30DFX :dribble: . er det noen som vet m den er god?? :ermm:

på nettet står det at alle forsterkerene er gode uansett. vil ha et ærlig svar :p

kom me alt dere vet :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

At det står Marshall på en forsterker gjør den ikke bra. Mitt svar: Nei. Men vi kan prøve å anbefale deg noe annet...

Hvor lenge har du spilt? Hvor gammel er du? Budsjett? Musikkstil(er)? Hvilken gitar har du? Nevn en sang (gjerne flere) som du ELSKER gitarlyden på, så vi kan få en liten pekepinn...

Lenke til kommentar
At det står Marshall på en forsterker gjør den ikke bra. Mitt svar: Nei. Men vi kan prøve å anbefale deg noe annet...

Hvor lenge har du spilt? Hvor gammel er du? Budsjett? Musikkstil(er)? Hvilken gitar har du? Nevn en sang (gjerne flere) som du ELSKER gitarlyden på, så vi kan få en liten pekepinn...

jeg har spilt gitar i litt over to år nå og er så mye som 15 år. :new_woot: Gitaren min er: Yamaha RGX520FZ(fordi jeg fikk den for en latterlig lav pris.)

Budsjett: jeg Vil helst ikke bruke så veldig mye på forsterker.MAX 2700kr(helst mindre)

sangen full av lidenskapen som smelter hjertet mitt er: "hotel california(soloen) :dribble:

hvis du har noe å anbefale så vil jeg mer enn gjerne høre om det. :dribble:

trenger du mer info så skal jeg svare.;)

Endret av Thobien
Lenke til kommentar
Så du vil spille sanger i samme sjanger som Hotel California, eller var det bare akkurat den du likte godt?

egentlig liker jeg ikke "the eagles". synes hotel california er den eneste bra sangen de har. så om jeg vil spille så mye i den sjangeren(hvis du mener the eagles), vet jeg ikke helt... :hmm:

Jeg liker vel best klassisk rock, antar jeg. spiller en hel del led zeppelin. spiller også i et band(villmennene) :new_woot: og der spiller vi sanger som: same old song and dance(aerosmith), sweet child O'mine(guns'N roses), smoke on the water(deep purple)

kan dette kanskje være til hjelp??

skjønner ikke heeelt hva du mener med: "samme sjanger som hotel california"

Lenke til kommentar

Trådstarter ble 30.1. advart mot at om ikke emnefeltet ble endret ville tråden bli stengt. Trådstarter har enten ikke etterkommet anmodningen, eller postet i tråden etter at advarselen ble postlagt (ignorert beskjeden). Tråden stenges. Gjør oppmerksom på at tråden kan gjenåpnes hvis trådstarter sender PM og deretter endrer emnefeltet etter åpning.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...