popup Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Benytter meg av mail for Exchange på min E71. Siste versjon av Mail for Exchange. Men har problemer med synkronisering av kalenderen. Så lenge jeg legger inn avtalene mine direkte i Outlook, ser alt ut til å fungere. Problemene kommer om jeg oppretter en avtale på mobilen, eller godttar en møteinnkallelse på mobilen. Avtalen blir av og til (hører til sjeldenhetene) registert i Outlook, men etter dette får jeg bare systemfeil på mobilen når den forsøker å synke igjen. For å få synkroniseringen til å fungere igjen må jeg inn i profilen og bed den fjerne synkronisering av kalender. Deretter legge den til igjen etter at jeg har synkronisert uten kalender. Da vil den synkronisere kalenderen igjen, men den trenger ikke legge til avtalen som jeg la inn på mobilen...? Noen som har opplevd likende problemer? Eller enda bedre, har løsningen på hvorfor dette skjer? Endret 31. januar 2009 av popup Lenke til kommentar
HauksA Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Har du tatt programvareoppdatering i det siste? Pleier som regel å gjøre susen på småbugs som dette. Eventuelt kan du prøve å slette og reinstallere MFE Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Ta som minimum med hva du har problemer å synkronisere mot... Endret 30. januar 2009 av cyclo Lenke til kommentar
lilleninni Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Helt nederst i bildet for å lage ny avtale er det et felt hvor du velger om avtalen skal være privat, public, eller ikke synkroniseres i det hele tatt. på Nokia er ofte "default" at avtalen skal være privat, og da vil den ikke synkroniseres;) Lenke til kommentar
Jens72 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Har også problem noen ganger når jeg skal synkronisere exchange på min e71. Får opp "systemfeil, prøv igjen senere" når den begynner å synce kalender. Noen som vet hva som kan gjøres uten å møte skur av syns på kalender for deretter på igjen? Har prøvd å reinstalle og update. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå