Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg designe tattovering?


Anbefalte innlegg

Hei, lurte på om det er noen som er flinke, og kanskje sitter å kjeder seg, som kunne hjulpet meg med å designe tattoveringa mi!

Jeg skal ha Forbokstavene mine; "MD" i gothisk skrift Også no "brush" lignende pynt under/rundt.

Skal ha den på brystet og den skal ikke være noen andre farger enn svart.

Sier takk på forhånd! Bare å legge til på msn/mail ; [email protected]

Endret av vitsen?
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er ikke dette noe tatoveringsjappa kan gjøre da? (Eller har jeg sett for mye Miami Inc?)

 

Evt. kan du jo se på www.dafont.com etter noen ferdige skiftstyper.

 

 

De lager ofte lite annet bra enn tribaler. Og da har jeg evt. bare fonten, skal ha med litt pynt under/rundt, type flower-brushes eller no sånt.

Lenke til kommentar

Om jeg skal prøve meg litt frem, må jeg nesten ha litt detaljer. Slik som kjønn, og ønsker om hvordan dette skal se ut. Du har allerede nevnt noen ting, som jeg skal prøve å få inn.

 

Må skriften være Gothisk, eller kan jeg bruke skrifter med litt rundere kanter? Dette kan gjøre at tattoveringen får mer flyt kanskje? Trenger bare å vite litt hva jeg skal forholde meg til.

 

Slik som om det skal være farger eller ikke, graderinger ol.

Endret av +Azo
Lenke til kommentar
Om jeg skal prøve meg litt frem, må jeg nesten ha litt detaljer. Slik som kjønn, og ønsker om hvordan dette skal se ut. Du har allerede nevnt noen ting, som jeg skal prøve å få inn.

 

Må skriften være Gothisk, eller kan jeg bruke skrifter med litt rundere kanter? Dette kan gjøre at tattoveringen får mer flyt kanskje? Trenger bare å vite litt hva jeg skal forholde meg til.

 

Slik som om det skal være farger eller ikke, graderinger ol.

 

Noe i sånn stil;

http://imagehost.nordei.de/pics/edfbfe41f0...aba8c46e8a1.JPG

 

Jeg er ikke helt sikker på skjoldet på den eller de strekene inni D'n.. Det er bare å leke seg rundt!

Lenke til kommentar
Er ikke dette noe tatoveringsjappa kan gjøre da? (Eller har jeg sett for mye Miami Inc?)

 

Evt. kan du jo se på www.dafont.com etter noen ferdige skiftstyper.

 

 

De lager ofte lite annet bra enn tribaler. Og da har jeg evt. bare fonten, skal ha med litt pynt under/rundt, type flower-brushes eller no sånt.

 

Om shappa du skal ta den i ikke lager annet enn "lite bra tribal" så er ikke det et sted du burde vurdere.

Finn deg en shappe som kan sine saker, dvs, et studio som har en artist som er dyktig, og få han/henne til å lage skisse for deg.

 

Skremmende om du vurderer å la noen som du ikke stoler på til å tegne din tattoo, til å faktisk tatovere deg.

Lenke til kommentar
Er ikke dette noe tatoveringsjappa kan gjøre da? (Eller har jeg sett for mye Miami Inc?)

 

Evt. kan du jo se på www.dafont.com etter noen ferdige skiftstyper.

 

 

De lager ofte lite annet bra enn tribaler. Og da har jeg evt. bare fonten, skal ha med litt pynt under/rundt, type flower-brushes eller no sånt.

 

Om shappa du skal ta den i ikke lager annet enn "lite bra tribal" så er ikke det et sted du burde vurdere.

Finn deg en shappe som kan sine saker, dvs, et studio som har en artist som er dyktig, og få han/henne til å lage skisse for deg.

 

Skremmende om du vurderer å la noen som du ikke stoler på til å tegne din tattoo, til å faktisk tatovere deg.

 

 

Hehe, skal ta den et ordentlig sted, det er sikkert. Men vil være veldig sikker på designet først. Derfor jeg prøver å få tak i litt forskjellig så jeg får bestemt meg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...