Joagamer Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Når jeg prøver å kjøre Crysis så får jeg denne meldingen: "Oppdaget en konflikt med emuleringsprogramvare." Jeg får det ikke bort selv om jeg deaktiverer daemon tools, og har til og med prøvd YASU uten hell... Noen som kan hjelpe? (Btw. Crysis er ikke cracka, har kjøpt det) Endret 30. januar 2009 av Joagamer Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Du kan enten laste ned NOCD cracken (lovlig når du eier spillet antar jeg), eller avinstallere daemon tools... Lenke til kommentar
Joagamer Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 takk for svar =) Fant nettop ut at jeg ikke har patcha det Prøver det først Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Patchen gjør ingenting med securom, antar du vil ha samme problem... Lenke til kommentar
Joagamer Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 Patchen gjør ingenting med securom, antar du vil ha samme problem... Time will show Lenke til kommentar
Joagamer Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) uhm. beklager alt dette surret, men ser faktisk ut som om det var patcha alikevel :S Så da er vel ikke det problemet. Uansett så kan jeg ikke skjønne hvorfor dette problemet oppstår når Crysis har fungert helt fint tidligere (med samme versjon). Jeg får prøve å cracke det, siden det ikke fungerer selv etter å avinstalere DAEMONtools.. Endret 30. januar 2009 av Joagamer Lenke til kommentar
Joagamer Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 cracken løste ihvertfall problemet. Takk for hjelp. Men skulle gjerne ha funnet en annen løsning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå