Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problem med CD rommet på dataen

Anbefalte innlegg

Hei!

Har et lite problem med CD-rommet på pcen min... Det jeg gjorde var at jeg putta inn en disk så funket ikke den så jeg trykka så den gikk ut og inn igjen og når det ikke funka da, så skulle jeg ta den ut da satt CD-rommet fast.

Har prøvd å dytte på den,trykke på knappen,prøvd å dirke den ut,men ingen av delene ser ut til å funke...Hvis noen av dere vet om noe jeg kan prøve hadde jeg vært veldig takknemelig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, du kan jo alltids ta et skrujern og bende til. Men da er nok ikke spillerern brukende etterpå. Litt mer seriøst: Det skal finnes et lite hull foran på CD-rommen. Her stikker du inn noe veldig tynt og da popper skuffen ut. Her kan du se et bilde av dette hullet. (Med mindre den sitter virkelig fast da, og da tror jeg at CD-rommen er ødelagt uansett). Problemet ditt kan kanskje være å få tak i en ting til å presse inn denne åpningsmekanismen. Det pleier å følge med en med nye spillere, ellers får du bare bruke fantasien og se om du kommer over noe. På bildet ser det ut som om man bruker ståltråd. Lykke til! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...