Carl Sagan Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Liker sånne tester. Keep it on, wheely. Gjerne med nVidia-drivere også. Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Har nappingen i dx10 far cry 2 forsvunnet? Er helt uspillbart selv om jeg har 45-50 fps! Jeg trodde det var en av mine tidligere hotfixer som ødela, men jeg satt sammen en maskin i forrige uke med 4850, instalerte 8.12 og den nappet akkurat slik som min gamle 3870 maskin. Ikke hakking, men lag lignende greier(lag, bare at det skjer ingenting mens bildet fryser). Lenke til kommentar
Exfernis Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Jess da, på tide å selge 4870X2'en. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Dette er bra at dere tester driveren opp mot spill/benchmark =D Jeg vurderer å droppe 9.1 og vente til 9.2 Lenke til kommentar
HKS Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Og å teste Nvidia spillet crysis blir litt for dumt synes jeg, detspillet har jo alltid gått best på nvidia kort. Håpløst... Er du klar over hvor mange spill som er med i "The Way its Meant to be Played"? Kan jo nesten ikke teste noen spill lenger da... Dere skal være fornøyde med at nVIDIA gidder å legge ned å mye energi i å hjelpe spillprodusenter med å optimalisere grafikkoden demmes. 90% av de optimaliseringene som gjøres av NV sitt TWIMTBP-team hjelper også på AMD kort. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Fin informativ artikkel og 8.12 + hotfix virker å være det beste nå. Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Var på tide at denne driveren kom nå! Begynnte å lure på om de skulle slutte med månedlig update Lenke til kommentar
HKS Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Var på tide at denne driveren kom nå! Begynnte å lure på om de skulle slutte med månedlig update Ironisk nok så skal du ikke se bort i fra at kvaliteten på AMD sine drivere hadde blitt bedre hvis de hadde sluttet med månedlige oppdateringer. Problemet med så hyppige oppdateringer som i tillegg er WHQL sertifiserte er at driver-teamet bruker alt for mye tid på å presse ut drivere isteden for å lage neste driver bra. Ta for eksempel i fjord høst som et eksempel. Etter 8.10 var lansert, og både X58 fra Intel og Far Cry 2 kom. AMD slapp flere hotfix'er for 8.10. Disse kom ikke inn i driveren før i 8.12, og i mellomtiden hadde AMD brukt masse tid på å teste/sertifisere 8.11 driveren som ikke hadde noen av forbedringene som kom i 8.10 hotfixene. En WHQL sertifisering tar minst to uker, pluss at man trenger et par uker med intern testing før driverene kan sees på som en WHQL-kandidat. Det samme ser vi nå... 8.12 hotfix bedre enn 9.1, det blir ikke før i versjon 9.2 vi ser forbedringene fra 8.12 hotfix. Ergo 9.1 er i likhet med 8.11 bortkastet. Nei! Måndlige driveroppdateringer er kun marketing, og for å få sluttbrukere til å føle seg fornøyde. For et driverteam er det negativt både med hensyn på effektivitet og resurser (folk og penger) Lenke til kommentar
Herindur Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Jeg hadde en del problemer med Prince of Persia og 8.12-drivere som nå er borte, så for min del var oppdateringen verd det. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Tja, de har opdatert godt nok. OpenGL 3.0 lagt på duger for meg som oppdatering. Lenke til kommentar
larsere Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Wheelman slår til igjen. Flott med en god og utfyllende artikkel fremfor bare en kort notis om at driveren er ute. Som jeg skulle ha sagt det selv Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Med så hyppige "faste" nye drivere så føler jeg det blir litt som med Wine, et spill fungerer i den ene versjonen, og et annet i den andre. Enkelte beta-versjoner til nVidia ligger ganske lenge ute før de er ferdige. Lenke til kommentar
PaAra Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Hei, kan noen hjelpe meg? Jeg har x2300 på min laptop, men finner den aldri på ati sine sider. Når jeg velger hvilket skjermkort jeg har, kan jeg velge noe annet som er kompatibelt? Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Bare velg riktig operativsystem:S http://game.amd.com/us-en/drivers_catalyst.aspx Lenke til kommentar
HKS Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Hei, kan noen hjelpe meg? Jeg har x2300 på min laptop, men finner den aldri på ati sine sider. Når jeg velger hvilket skjermkort jeg har, kan jeg velge noe annet som er kompatibelt? AMD legger ikke ut drivere for laptoper. Du bør se etter en driver på sidene til din laptop produsent. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Fint å se at det er noen som skriver artikler som de bør skrives! Lenke til kommentar
jonny Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Catalyst 8.12 virket ikke på mitt system (Windows Vista x64), og beta-driverne til Windows 7 virka heller ikke. Dette pga. 8GB RAM. Dette er fiksa i Catalyst 9.1. Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Trosset advarsler og installerte denne driver pakken. Rett etter installasjons restart gikk skjermen i svart etter å ha kommet i Windows. Restartet enn gang til og skjermkorte var dø. Siden den var koblet opp i vannkjølingssystem gikk det litt tid før jeg fikk den ut. Forsatt litt usikker på hva som har skjedd eller hva er grunnen. Vil teste på et ant maskin osv, men syns det er mistenkelig at noen mnd gammel skjermkort tok kveld bare rett etter driver installasjonen... Jeg har PowerColor 4870X2 og Vista x64 Lenke til kommentar
Nator Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Syns det er dumt at ATI-driver nyere enn 2007 ikke funker med mitt X1950XTX. Lenke til kommentar
Ourasi Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Trosset advarsler og installerte denne driver pakken. Rett etter installasjons restart gikk skjermen i svart etter å ha kommet i Windows. Restartet enn gang til og skjermkorte var dø. Siden den var koblet opp i vannkjølingssystem gikk det litt tid før jeg fikk den ut. Forsatt litt usikker på hva som har skjedd eller hva er grunnen. Vil teste på et ant maskin osv, men syns det er mistenkelig at noen mnd gammel skjermkort tok kveld bare rett etter driver installasjonen... Jeg har PowerColor 4870X2 og Vista x64 Dette har ikke noe med driveren å gjøre, en driver kan ikke ødelegge hardware som dette med mindre den satte spinnvill volt o.l., og det er helt utopisk og sikkert umulig. Dette er kun en tilfeldighet om det skulle vise seg at kortet er dødt.. Det hjelper altså ingenting å synes dette er mistenkelig, for dette er ikke mulig, så slå fra deg denne tanken.... Dette er forøvrig en driver som retter på endel bugs, og spiller man endel nyere spill, eller har CFX, så er dette en oppdatering som kan annbefales på det sterkeste......... Endret 31. januar 2009 av Ourasi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå