Imsvale Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) Ja, men observasjonen er jo beviset. Jeg ser at X skjer, dermed vet jeg at X skjer, dermed er det at X skjer et faktum. Kan jo ikke vite at noe er faktum uten observasjon først Redigert opprinnelig innlegg for å presisere. Observasjonen er ofte selve beviset, ja. Dersom vi alle er enige om det som ble observert, kreves intet ytterligere bevis. Er vi ikke enige, er det bare å demonstrere fakta igjen. På sett og vis blir dette å bevise at fakta er fakta, og i den forstand har du nok rett. Edit: sitat. «Skal ikke sitere innlegg rett over» meg midt i ryggen, når du aldri vet når innlegget ditt kommer på neste side. Endret 14. februar 2009 av TrondH86 Lenke til kommentar
RWS Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Edit: sitat. «Skal ikke sitere innlegg rett over» meg midt i ryggen, når du aldri vet når innlegget ditt kommer på neste side. He he... Så sant så sant. Syntes det er en grei måte å henvende seg direkte til den du svarer på jeg da, slik blir det ikke misforståelser.... Heller stryke ut alt det du ikke svarer på i quoten... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå