bajo33 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Noen her som har sett at http://www.mobildeal.no selger Iphone? Hvilken dekning har de på abonnementet? Mod. anm. Tittelen på denne tråden er blitt endret. Vi anser det er viktig å ha gode titler i forumet her av flere årsaker. Blant annet fordi forumet blir mer ryddig og oversiktig samtidig som det er lettere å få de svarene man er ute etter og de rette personene til å lese tråden med en god tittel. Vanligvis når et emne har en dårlig tittel gir vi en advarsel i tråden for deretter å stenge tråden dersom tittelen ikke endres, men siden jeg ser at du er rimelig ny her på forumet har jeg valgt å endre tittelen for deg denne gangen. Velkommen til forumet Endret 30. januar 2009 av cyclo Lenke til kommentar
thevoice Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Samme dekning som Network Norway, inkl OneCall og Lebara. Network Norway-dekning i Oslo, Stavanger, og Trondheim også hvis jeg husker riktig. Telenor-dekning utenom de stedene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå