tKila Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Hvordan går dette? Hvordan fikser de det, og hvordan kan jeg unngå det, uten å skru av Messenger Service? Lenke til kommentar
Term Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Jo det der har irritert meg noen ganger. Du får ikke flere slike om du har brannmuren på ( jeg har ihvertfall ikke fått noen når den er på). Ellers er jeg også lit nyskjerrig på hvordan de får det til :o Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Dere stopper det der ved å skrive "Net stop messenger" i Kjør/Run Lenke til kommentar
tKila Skrevet 16. april 2003 Forfatter Del Skrevet 16. april 2003 Dere stopper det der ved å skrive "Net stop messenger" i Kjør/Run Det er løsningen som også kan kalles "Å Skru Av Messenger Service"... Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Hvordan går dette? Hvordan fikser de det, og hvordan kan jeg unngå det, uten å skru av Messenger Service? Løsningen er å legge inn en brannmur, og stenge portene 137-139. Dette bør du uansett gjøre pga. sikkerheten. Alternativet er å stoppe servicen. Lenke til kommentar
tKila Skrevet 19. april 2003 Forfatter Del Skrevet 19. april 2003 hmmm. har satt opp brannmur (den som ligger i xp pro) men ser ikke hvordan jeg kan stenge disse portene fra denne, kun hvordan å åpne porter. Noen tips? (fikk en melding til i dag) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå