Cerandin Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Blir ikke akkurat noen Ferrari med Turion-prosessor under panseret. Man betaler i bøtter og spann for Ferrari-navnet, men får en VW 1,4 liter under panseret: Hvis det er en 1,4 Liters Wankel motor og ikke 1,4 liters stempel motor, kan man lett få 200 hest utav motoren. Du er missvisende med den kommentaren der. Edit: slenger med en link jeg Wankel Engine Endret 1. februar 2009 av Cerandin Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) OT: Cerandin, du må ikke glemme Mini Cooper med 1,3L 500bhp hayabusa motor da Eller orginalen, Suzuki GSX-R 1300cc "hayabusa", 225kg tørrvekt, 500hk mellom bakhjulet og asfalten med effektanlegg og turbo On topic: Ser ikke for meg dette som noen råner-pc, men mer som beregnet på autofile tenåringer som ikke vet hva av specs de burde forvente til en prisplapp EDIT, så en morsom ting her Dersom jeg skulle kjøpt en pc med Ferrari-navnet, skulle med det ypperste innenfor hver komponent: kraftig cpu, kraftig grafikkort, raskt minne, 7200 rpm HD... Mao "the best of the best"I lolled Endret 2. februar 2009 av GullLars Lenke til kommentar
dataman Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Har bare gode erfaringer med bærbare fra Acer, men er likevel litt skeptisk til disse overbudsjeterte råner-bil merkene de lanserer fra tid til annen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå