Enceladus Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Hei Hva mener folket om diskfragmentering og diskopprydnings funksjonene? Hvor nyttig er dette? Takker for svar Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Diskopprydding er når du samler opp "søppel" som er på pcen. Det vil rot som du ikke trenger. Det blir da slettet. Diskfragmentering, da samler du filene dine slik du får mer plass på disken. CCleaner er god og ha når du gjelder diskopprydding Endret 30. januar 2009 av Slettet-PJ426FqLv6 Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 Ja jeg bruker ccleaner. Så da er diskoppryddingen i windows ikke nødvening altså? Men bør jeg fortsatt kjøre en diskfragmentering iblandt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Når det gjelder diskfragmentering så er jeg selv ikke så nøye, men ja jeg råder deg og kjøre den en gang iblant bare for og skjekke liksom. Når det gjelder bruk av av windows diskopprydding, så trenger du ikke bruke den nei. Windows finner bare noen få andre filer som ccleaner ikke finner, men de filene har ikke mer og si en bare noen få MB, og du vil ikke merke noen forksjell Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2009 Takker for svar Espen14 Men jeg er fortsatt litt skeptisk til diskfragmentering spes siden jeg aldri før har brukt funksjonen... Flere som kan bekrefte fordeler eventulet ulemper om det finnes? For å være på den sikre siden altså Lenke til kommentar
Happy25 Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Takker for svar Espen14 Men jeg er fortsatt litt skeptisk til diskfragmentering spes siden jeg aldri før har brukt funksjonen... Flere som kan bekrefte fordeler eventulet ulemper om det finnes? For å være på den sikre siden altså Det er bare og starte programmet og velg disk og trykk defragmenter, alt går automatisk. Kan ta noe tid, men maskinen blir raskere hvis det er lenge siden siste windows-install eller sist den ble defragmentert. Helt trykt. Ikke noe galt som kan skje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå