BeCo Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 ja, vi hadde allerede tenkt å la designet ligge. Inntil videre. Vet ikke, med det template greiene... Hva sier dere?!? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Jeg må desverre melde pass, har for mye å gjøre for tiden! Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Har faktisk mye å gjøre jeg og for tiden.. Holder på å lage en side til en fyr jeg kjenner, så skal jeg fikse min egen. Deretter skulle jeg lage #hw.no-clan side. Men etter det har jeg tid! Lenke til kommentar
magikern Skrevet 24. april 2003 Forfatter Del Skrevet 24. april 2003 jeg har begynt å jobbe mer igjen nå, så det passer egentlig greit å sette det på vent en stund, men vi får prøve å ha tanken bak i hodet og trekke det fram igjen, hvis noen har tid kan vel den/de bare bygge videre og oppdatere oss andre her. Lenke til kommentar
christt Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Jeg har også alt for mye å gjøre dessverre... Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 ja... da lar vi emne sige litt for en stund.. Når passer det bedre for dere da? Når det nærmer seg skoleslutt...? :wink: Lenke til kommentar
alftore Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Hvis dere seriøst senere ønsker å få til noe slikt vil jeg anbefale dere å få satt opp CVS. Vanskelig å jobbe sammen flere uten å ha god kontroll på kildekoden og versjoner. Eksempelvis bruker sourceforge.net et slikt system. Tøft om sourcecode.no hadde fått til noe lignende som sourceforge engang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå