Trollfjes Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Hei dere, jeg bruker skype! Fetteren min har et problem med at jeg kan høre det han gjør på pcen, osv når han sitter på youtube eller når vi spiller ett spill. Dette er utrolig plagsomt for meg som må sitte å høre på dette. Kan noen si meg hvordan man fikser det? Han har ikke høytalere på, kun headsett og mikrofon.- Endret 30. januar 2009 av WildWolF Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 dere har vel ventrilo eller skype eller lignende på da, må stilles på lydkortet, innstillingen har forskjellige navn for hver produsent. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 High definition audio enhet, heter den :S Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Slå av miccen i hardwaren. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Vell, det er vell ikke Realtek HD Audio på Hovedkortet det er snakk om er det? På default er Stereo Mix i recording delen på kontrollpanelet for HD Audioen skrudd på. Da tar den opp all lyden som skal ut i høyttalerne også, om du går inn der og muter stereo mixen i recording delen så skal den straks holde kjeft og du hører det ikke lengere Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Jepp, som 007CD sier så skal han gå inn i recordingdelen i lydinnstillingene og mute alt utenom mikrofon. Eller som det er i noen tilfeller så kan du velge hvilket recording device det er som skal brukes, da skal han velge kun mikorofon. Det kan vel også hete "What U Hear" som det gjør hos meg nå. EDIT: "What U Hear" istedetfor "Stereo Mix" Endret 31. januar 2009 av E.C. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå