Lasse1991 Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 var du jordet da du jobbet med maskinen, jeg fikk noe liknende på en skoleoppgave en gang, da var det statisk elektrisitet som hadde skadet RAMen. husk å være forsiktig, det skal over 100V til før et menneske kjenner et svakt statisk støt, kun 50 for å permanent skade en PC Kan ikke huske at jeg hoppet når jeg jobbet med den hvertfall Hvis det er det det betyr ! Men tips til hvordan jeg finner ut hva hovedkortet heter? Lenke til kommentar
Lasse1991 Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 Vet ikke hva jordet betyr. Og tips til hvordan jeg finner ut hvilket hovedkort jeg har ? Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Tror med jordet at han mener om du var nær en jordet gjenstand (f.eks røret til vasken o.l.) før eller under økten når du skiftet RAM, eller om du brukte sånn antistatisk-armlenke mens du skiftet Correct me if I'm wrong Lenke til kommentar
sony123 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 CPU-Z Eller Everest Du kan vel å logge på Fujitsu sine sider med serienummeret\servicetagen på maskinen. Lenke til kommentar
Lasse1991 Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 CPU-Z Eller Everest Du kan vel å logge på Fujitsu sine sider med serienummeret\servicetagen på maskinen. Da har jeg CPUZ. Hva gjør jeg med det? Hvor skal jeg se - hva skal jeg se etter innpå der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå