Super-Nisse Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Hei jeg er en gutt på 14 år og har tenkt å få Six-Pack i hvertfall flat mage. Så denne videoen og lurte på om det kunne være noe: http://www.metacafe.com/watch/925256/how_t...uch_this_works/ Og før og etter trening hva skal jeg ete da? Lenke til kommentar
Ohhmyyyy Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 De der øvelsene er jo ganske bra for å trene magemusklene så try it Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Litt forbrenningstrening vil nok og hjelpe Lenke til kommentar
FrkMim Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Jepp, for å få frem six packen må du forbrenne fett. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 man får ikke abs, ved å bare trene mage, alt avhenger av fettprosent.. du kan ta situps til du knekker ryggen og alikevel ikke få en eneste markert abs, om du har for høy %. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Noen som har prøvd metoden selv? Vurderer å begynne på den, men for min del hadde heller fint å gjort det i et studio/treningshall enn i stua. Har egentlig sixpack, men har lyst til å få den større. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå