Gå til innhold

Bra kundebehandling av Multicom


Anbefalte innlegg

Jeg bestilte 1stk Logitech Dual optical og 1stk Logitech Internet Keyboard fra multicom.

 

Mottok 1stk Dual Optical og 1stk 10100 Nettverkskort... :shrug:

 

Sendte en mail der jeg forklarte situasjonen. Noen timer senere mottok jeg 2 mailer samtidig fra multicom.. én mail der de beklaget saken og forklarte meg at de skulle sende meg et tastatur fraktfritt, og at jeg bare kunne beholde nettverkskortet... + én mail med sendingsbekreftelse og pakkenr.

 

Er ikke dette god og kjapp kundeservice så vet ikke jeg.. Når de først gjorde en feil så rettet de opp et evt. dårlig intrykk jeg hadde fått.

 

ros til multicom!! :woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Veldig bra ja.

 

Forøvrig korrekt og bra av deg å ta kontakt med dem først for å gi dem sjangs til å rette opp feilen, det er ikke alle som har skjønt det her på forumet og gjerne skjeller ut en leverandør uten at leverandøren engang vet at han har gjort en feil... :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...