Gå til innhold

Need For Speed Shift - Neste NFS i 2009!

Anbefalte innlegg

Utviklere:

NFS: Shift blir utviklet av Slightly Mad Studios(GTR2, GT Legends)

NFS: Nitro blir utviklet av EA Montreal(SSX Blur, Army of Two)

NFS: World Online blir utviklet av EA Black Box(NFS-serien)

Info fra Bruskork...

(SpillMagasinet.no): Etter det Spillmagasinet kjenner til vil Electronic Arts innen kort tid annonsere sine nye planer for bilspillserien «Need for Speed». Eurogamer skriver at EA planlegger å lansere tre nye spill i serien i løpet av 2009. Hver av spillene skal ha fokus på forskjellige målgrupper.

«Need for Speed: Shift» er for kjernemålgruppen og slippes til PC, Playstation 3, Xbox 360 og Playstation Portable i løpet av høsten.

Eurogamer har publisert det første bildet fra «Need for Speed: Shift». Se bildet i stort format her.

«Need for Speed: Nitro» slippes til Nintendo Wii og DS og skal være den lett-å-spille arkadeversjonen av «Need for Speed».

Til slutt har vi «Need for Speed: World Online» som faller i kategorien «Play 4 Free». Spillet utvikles spesielt med tanke på det asiatiske markedet og lanseres der først. Spillet skal imidlertid også slippes i USA og Europa på et senere tidspunkt.

Need-for-Speed-Worl_689565a.jpg

Need for Speed: World Online» er myntet på det asiatiske markedet.

Spillmagasinet kommer med mer.

På forsiden finner du flere gode saker om spill.

----------------------------------------------------------

Har laget en video om det:

Se filmen hos Youtube

NFS:WO ser ut som Carbon :dontgetit: NFSS ser ut som GT5(P).

Endret av HardC0re Gamer 1997
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

JA til flere arkade-aktige og urealistiske bilspill. De fleste moderne bilspill er enten realistiske, sandbox-spill eller dårlige. Jeg må si jeg savner PS1/N64 dagene da jeg koste meg med spill som Top Gear, Need For Speed, F-Zero og Mario Kart. Mario Kart Wii er et godt spill, men jeg er også sugen på et spill med ekte biler.

Jeg er usikker på utvikleren, men mangelen på en PS2-versjon vil forhåpentligvis gjøre Wii-versjonen til et bedre produkt. Det høres ut som om at EA tar drastiske grep om NFS-serien. Det hadde vært flott om de nye spillene ble like gode som PS1-klassikerne.

Lenke til kommentar

Blir gøy med 4 nye drittspill ja :p

Kunne jo kanskje tatt seg tiden til og laget 1 bra spill og f.eks. brukt bare LITT tid på det.

Istedenfor og gi ut 4 spill på et år, og ja jeg vet det er 4 forskjellige utviklere i EA men alikavel.

De kunne heller samarbeid, og det at det skal være ferdig i 2009 lover værtfall ikke godt.

Lenke til kommentar

Kunne jo kanskje tatt seg tiden til og laget 1 bra spill og f.eks. brukt bare LITT tid på det.

Istedenfor og gi ut 4 spill på et år, og ja jeg vet det er 4 forskjellige utviklere i EA men alikavel.

De kunne heller samarbeid, og det at det skal være ferdig i 2009 lover værtfall ikke godt.

Spillene lages av 3 forskjellige utviklere.

Det er etter min mening en bedre løsning. Tidligere har 1 utvikler lagd det samme spillet til 105 forskjellige platformer. Nå kommer det 3 forskjellige spill som sikkert får et større fokus som resultat av at utviklerene har få platformer å konsentrere seg om.

Når det er sagt så må jeg prøve spillene før jeg virkelig tror at EA har gjort en helomvending. Det er lenge siden jeg har likt et NFS-spill.

Lenke til kommentar

Spillene lages av 3 forskjellige utviklere.

Det er etter min mening en bedre løsning. Tidligere har 1 utvikler lagd det samme spillet til 105 forskjellige platformer. Nå kommer det 3 forskjellige spill som sikkert får et større fokus som resultat av at utviklerene har få platformer å konsentrere seg om.

Når det er sagt så må jeg prøve spillene før jeg virkelig tror at EA har gjort en helomvending. Det er lenge siden jeg har likt et NFS-spill.

Takk for infoen ;D Skal poste den i førstepost ;D

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...