Gå til innhold

feil levering fra Play.com


curtiis

Anbefalte innlegg

Nei, la oss kalle dem det for varen jeg bestilte i juni ble ikke levert før i desember, og da kom den i tillegg i feil størrels. Om ikke det var nok har jeg sendt tilbake t-skjorten, og betalt nærmere 300,- for frakt. Jeg har prøvd å kontakte dem i nesten 3mnd, men det er jammen meg ikke enkelt.

 

Du må gjerne komme med noe (konstruktivt) som bidrar til diskusjonen neste gang du poster.. =]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har fått to feilleveringer av Play.com. Eg var derimot heldig, det var ein CD og ein DVD. Dei eg fekk som var feil tok eg vare på og bestillte det eg opprinneleg skulle ha ein gang til. Spørs sjølvsagt kor mykje penger det er snakk om, men for 100-200 kroner gidd ikkje eg lage noko styr ut av det. Då bestiller eg like godt på nytt. Er det snakk om dyre varer kan det være aktuelt å returnere, eventuelt selge det her heime.

Lenke til kommentar

Ja, enkelt å kvitte seg med populære og bra varer. Men er nå litt synd at de har har så fått så lav kvalitet i det siste, men er vel mange grunner. Muligens mere salg, kjøper værtfall flere spill på kort tid til de prisene. Og er vel ikke alene om det.

Lenke til kommentar
Jeg betale ikke noe frakt for cden jeg sendte i retur. Smallt bare på returadressen på originalembalsjen og sendte ivei. Står som "returned" i historikken, så regner meg at det er i orden.

 

Interessant! De "krever" vel egentlig at pakken skal kunne spores? Var nok det jeg skulle gjort, så slipper man muligens å miste pengene også.

 

Er det noen som har fått et menneske-skrevet svar fra [email protected] ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...