Gå til innhold

feil levering fra Play.com


curtiis

Anbefalte innlegg

Er det flere som får feil vare fra play? Var så heldig å få bestilt Racedriver Grip til PS3 men da jeg åpna pakken i dag var det et til xbox360 :hrm: I tillegg så hadde nu ikke elkjøp det inne heller så kunne ikke bytte det dær :( skikkelig irriterende.

Og ikke enkelt å finne en epost adresse å kontakte de på...

Endret av curtiis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har brukt play.com i 5-6 år nå, har aldri fått feil vare, men 3-4 ganger har jeg fått ødelagt cover på dvd etc. Aldri vært noe problem å sende de inn og få ny tilbake :) Og ja, jeg vet jeg er sær på at coveret ikke skal være ødelagt.

 

For å returnere går du vel bare inn på order history og velger View details på det aktuelle produktet, velg deretter "Return item" eller noe lignende ;) veldig enkelt. Porto blir tilbakebetalt som tidligere nevnt.

Lenke til kommentar
Er det flere som får feil vare fra play? Var så heldig å få bestilt Racedriver Grip til PS3 men da jeg åpna pakken i dag var det et til xbox360 :hrm: I tillegg så hadde nu ikke elkjøp det inne heller så kunne ikke bytte det dær :( skikkelig irriterende.

Og ikke enkelt å finne en epost adresse å kontakte de på...

 

Hei!

 

Rart, men jeg bestilte samme spill, bare til x360... gjett kas versjon jeg fikk i posten igår?

 

PS3 :p

 

Bytte? Bor i Bergen dersom du e hypp :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Er det flere som får feil vare fra play? Var så heldig å få bestilt Racedriver Grip til PS3 men da jeg åpna pakken i dag var det et til xbox360 :hrm: I tillegg så hadde nu ikke elkjøp det inne heller så kunne ikke bytte det dær :( skikkelig irriterende.

Og ikke enkelt å finne en epost adresse å kontakte de på...

 

Hei!

 

Rart, men jeg bestilte samme spill, bare til x360... gjett kas versjon jeg fikk i posten igår?

 

PS3 :p

 

Bytte? Bor i Bergen dersom du e hypp :)

Samme her... fikk til ps3 istedet for 360:(

Lenke til kommentar
Er det flere som får feil vare fra play? Var så heldig å få bestilt Racedriver Grip til PS3 men da jeg åpna pakken i dag var det et til xbox360 :hrm: I tillegg så hadde nu ikke elkjøp det inne heller så kunne ikke bytte det dær :( skikkelig irriterende.

Og ikke enkelt å finne en epost adresse å kontakte de på...

 

Hei!

 

Rart, men jeg bestilte samme spill, bare til x360... gjett kas versjon jeg fikk i posten igår?

 

PS3 :p

 

Bytte? Bor i Bergen dersom du e hypp :)

Samme her... fikk til ps3 istedet for 360:(

Håper de skjerper seg :) bestilte nå et nytt tel ps3 da de va nede på 18£ i dag igjenn, en kompis fikk seg da et billig grid spill til xboxen...

Lenke til kommentar
Jeg har brukt play.com i 5-6 år nå, har aldri fått feil vare, men 3-4 ganger har jeg fått ødelagt cover på dvd etc. Aldri vært noe problem å sende de inn og få ny tilbake :) Og ja, jeg vet jeg er sær på at coveret ikke skal være ødelagt.

 

For å returnere går du vel bare inn på order history og velger View details på det aktuelle produktet, velg deretter "Return item" eller noe lignende ;) veldig enkelt. Porto blir tilbakebetalt som tidligere nevnt.

Hvor lang tid tar dette? Har en pågående sak med play om tilbakesendelse av en t-skjorte (feil size). Skjorta ble sendt inn i starten av januar. Jeg har ikke fått ny t-skjorte, ei har jeg fått refund til kort. Dette kostet meg dyrt, faktisk 279,- fordi jeg måtte sende med pakkesporing (carry on cash).

Har nå prøvd å kontakte dem via [email protected] - jeg fikk til og med en reply at de skulle svare på mailen min i løpet av 24 timer, noe som absolutt ikke har skjedd. Nå har det gått 3 dager.

Dette bør rettes opp i!

 

EDIT: leif

Endret av Lil-H
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Har en pågående sak med play om tilbakesendelse av en t-skjorte (feil size). Skjorta ble sendt inn i starten av januar. Jeg har ikke fått ny t-skjorte, ei har jeg fått refund til kort. Dette kostet meg dyrt, faktisk 279,- fordi jeg måtte sende med pakkesporing (carry on cash).

Har nå prøvd å kontakte dem via [email protected] - jeg fikk til og med en reply at de skulle svare på mailen min i løpet av 24 timer, noe som absolutt ikke har skjedd. Nå har det gått 3 dager.

Dette bør rettes opp i!

 

EDIT: leif

 

Quoter megselv i håp om glupe svar.

 

Jeg fikk endelig kontakt med play via [email protected] etter jeg kontaktet dem for 3. gang. Jeg fikk selvsagt et autogeneratedsvar:

Currently we have no record of your order being processed through our

returns system. To help us trace the return and process your request

please contact our Customer Support Team on 0845 800 1020 ( UK only ) or

+44 (0)1534 877 595 ( outside UK ). Our opening hours are 9am - 8pm Monday

to Friday and 9am - 5pm Saturday and Sunday.

 

Jeg prøver så å kontakte horene via telefon, men får at "sorry, service is unavaibable" eller at det er opptatt. Det spørs om jeg inkluderer (0) eller ikke.

Har de virkelig en mail hvor en faktisk kan kommunisere med ekte mennesker, eller i det hele tatt et fungerende nummer?

 

Hadde satt stor pris på om noen kom meg til unnsetning her =]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...