curtiis Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Er det flere som får feil vare fra play? Var så heldig å få bestilt Racedriver Grip til PS3 men da jeg åpna pakken i dag var det et til xbox360 I tillegg så hadde nu ikke elkjøp det inne heller så kunne ikke bytte det dær skikkelig irriterende. Og ikke enkelt å finne en epost adresse å kontakte de på... Endret 30. januar 2009 av curtiis Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 [email protected] hmm, kor du gravde den fram. Men takker før den, får vel kontakte de. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Google, etter litt kreative søkestrenger Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Samme her. Bestilte en Bob Dylan CD, men fikk noe annet dritt. Jeg regner med at PLAY betaler returporto? Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Jepp, Play.com betaler returporto. Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 Jepp, Play.com betaler returporto. Høres bra ut, dog ikke gitt opp håpet om å få bytta det på en butikk sånn at æ får kjøre snart Lenke til kommentar
Closed Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Har fått feil vare fra Play.com Godt de gjør opp for seg. Lenke til kommentar
whaley Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Jeg har brukt play.com i 5-6 år nå, har aldri fått feil vare, men 3-4 ganger har jeg fått ødelagt cover på dvd etc. Aldri vært noe problem å sende de inn og få ny tilbake Og ja, jeg vet jeg er sær på at coveret ikke skal være ødelagt. For å returnere går du vel bare inn på order history og velger View details på det aktuelle produktet, velg deretter "Return item" eller noe lignende veldig enkelt. Porto blir tilbakebetalt som tidligere nevnt. Lenke til kommentar
Jimmarn Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Det sto når jeg bestilte tror jeg, eller så var det på My Account, så 2 epostadresser ang div feil. Lenke til kommentar
laulito Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Er det flere som får feil vare fra play? Var så heldig å få bestilt Racedriver Grip til PS3 men da jeg åpna pakken i dag var det et til xbox360 I tillegg så hadde nu ikke elkjøp det inne heller så kunne ikke bytte det dær skikkelig irriterende.Og ikke enkelt å finne en epost adresse å kontakte de på... Hei! Rart, men jeg bestilte samme spill, bare til x360... gjett kas versjon jeg fikk i posten igår? PS3 Bytte? Bor i Bergen dersom du e hypp Lenke til kommentar
Stormcamper Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Er det flere som får feil vare fra play? Var så heldig å få bestilt Racedriver Grip til PS3 men da jeg åpna pakken i dag var det et til xbox360 I tillegg så hadde nu ikke elkjøp det inne heller så kunne ikke bytte det dær skikkelig irriterende.Og ikke enkelt å finne en epost adresse å kontakte de på... Hei! Rart, men jeg bestilte samme spill, bare til x360... gjett kas versjon jeg fikk i posten igår? PS3 Bytte? Bor i Bergen dersom du e hypp Samme her... fikk til ps3 istedet for 360:( Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 Er det flere som får feil vare fra play? Var så heldig å få bestilt Racedriver Grip til PS3 men da jeg åpna pakken i dag var det et til xbox360 I tillegg så hadde nu ikke elkjøp det inne heller så kunne ikke bytte det dær skikkelig irriterende.Og ikke enkelt å finne en epost adresse å kontakte de på... Hei! Rart, men jeg bestilte samme spill, bare til x360... gjett kas versjon jeg fikk i posten igår? PS3 Bytte? Bor i Bergen dersom du e hypp Samme her... fikk til ps3 istedet for 360:( Håper de skjerper seg bestilte nå et nytt tel ps3 da de va nede på 18£ i dag igjenn, en kompis fikk seg da et billig grid spill til xboxen... Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Jeg har brukt play.com i 5-6 år nå, har aldri fått feil vare, men 3-4 ganger har jeg fått ødelagt cover på dvd etc. Aldri vært noe problem å sende de inn og få ny tilbake Og ja, jeg vet jeg er sær på at coveret ikke skal være ødelagt. For å returnere går du vel bare inn på order history og velger View details på det aktuelle produktet, velg deretter "Return item" eller noe lignende veldig enkelt. Porto blir tilbakebetalt som tidligere nevnt. Hvor lang tid tar dette? Har en pågående sak med play om tilbakesendelse av en t-skjorte (feil size). Skjorta ble sendt inn i starten av januar. Jeg har ikke fått ny t-skjorte, ei har jeg fått refund til kort. Dette kostet meg dyrt, faktisk 279,- fordi jeg måtte sende med pakkesporing (carry on cash). Har nå prøvd å kontakte dem via [email protected] - jeg fikk til og med en reply at de skulle svare på mailen min i løpet av 24 timer, noe som absolutt ikke har skjedd. Nå har det gått 3 dager. Dette bør rettes opp i! EDIT: leif Endret 10. februar 2009 av Lil-H Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Kjøpte ein CD, fekk feil, men heldigvis fekk eg ein CD til same pris som eg i tillegg hadde lyst på. Så eg bestillte like godt ein ny kopi av den eg først hadde tenkt å kjøpe. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Samme her... fikk til ps3 istedet for 360:( Men da vet du at du vil tilsendt en til xbox360 hvis du prøver å bestille til ps3 neste gang. Lenke til kommentar
Stormcamper Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Fikk enda en feil vare... Bestilte FIFA 08, men fikk Dynasty Warrior 6 Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Har en pågående sak med play om tilbakesendelse av en t-skjorte (feil size). Skjorta ble sendt inn i starten av januar. Jeg har ikke fått ny t-skjorte, ei har jeg fått refund til kort. Dette kostet meg dyrt, faktisk 279,- fordi jeg måtte sende med pakkesporing (carry on cash).Har nå prøvd å kontakte dem via [email protected] - jeg fikk til og med en reply at de skulle svare på mailen min i løpet av 24 timer, noe som absolutt ikke har skjedd. Nå har det gått 3 dager. Dette bør rettes opp i! EDIT: leif Quoter megselv i håp om glupe svar. Jeg fikk endelig kontakt med play via [email protected] etter jeg kontaktet dem for 3. gang. Jeg fikk selvsagt et autogeneratedsvar: Currently we have no record of your order being processed through ourreturns system. To help us trace the return and process your request please contact our Customer Support Team on 0845 800 1020 ( UK only ) or +44 (0)1534 877 595 ( outside UK ). Our opening hours are 9am - 8pm Monday to Friday and 9am - 5pm Saturday and Sunday. Jeg prøver så å kontakte horene via telefon, men får at "sorry, service is unavaibable" eller at det er opptatt. Det spørs om jeg inkluderer (0) eller ikke. Har de virkelig en mail hvor en faktisk kan kommunisere med ekte mennesker, eller i det hele tatt et fungerende nummer? Hadde satt stor pris på om noen kom meg til unnsetning her =] Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 "La oss kalle play.com horer for dem ikke klarte å levere riktig vare" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå