Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg debuterte for en liten stund sia. Jeg sa ikke noe til jenta at jeg var jomfru da det egentlig er litt flaut når man er 18 år. Vet det er gjennomsnittet but stilt... er jo mange 40 åringer som trekker opp det snittet så er ikke reelt. Startet med at vi lå og kyssa ganske lenge mens vi lå i senga så jeg skjønte jo hva som kom til å skje og begynte å berøre litt samt kle av henne litt. Når vi først var i gang gikk det egentlig ganske greit, var noen ganger vi jukka i takt men men =p Hun stønna ihvertfall ganske mye noe som jeg tok som et godt tegn. Men det største problemet var at jeg sleit med å få penis i erigrert tilstand, fikk den bare litt halvstiv så begynte hun å suge meg uten at det hjalp noe så vi måtte bare gi opp... Jeg var ikke nervøs eller anspent eller noe, men var ganske full... Hvordan merker jenter at en gutt er uerfaren? Greit nok at hun kanskje ble litt skuffa over at jeg ikke fikk erigrering, men det er jo ikke noe jeg kan noe for. Vi tok det egentlig ganske humoristisk begge to så var ikke noe stress sånt sett.. Og noen som har tips til fingre/sleike teknikker? Jeg prøvde jo litt, men greit å ha flere måter å velge mellom Dette var ikke en random jente jeg møtte på fest, men ei jente jeg har holdt på med en stund så sjansen er ikke helt borti natta for at jeg kanskje får en sjanse til.. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Genial emnetittel. Hvordan de merker at du er uerfaren? Vel; de merker jo at du er elendig. Det er heller ikke uvanlig å ikke få full fyr på kukkefant når man er beruset. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Er det noen mesterkunst å ha sex da? Fikk mye bedre følelse etter den posten der må jeg si x) Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg trodde også at jeg var kongen etter første gang jeg hadde sex; men man blir nok 500 ganger bedre. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Du kan jo prøve å finne klitoris og stimulere denne med tunga di. G-punktet er jo også ganske populært Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg