Lakus Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Video-anmeldelser fra Gamer er enhver norsk spillnerds våte drøm. Lenke til kommentar
simes Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg ville likt mer info om hva som skjer jeg og ikke bare "har splittet veier" eller liknende. Jaja, vi får se. Liker jo gamer.no som det har vært og må jo støtte "nye" gamer når de kommer på beina. Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg tror jeg skal ha noen problemer med å holde meg unna edda media som både leser kvinneguiden og dt.no. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 drammens tidende.no ? Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Ja, dt.no er også en av Edda Medias virksomheter. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Ja, dt.no er også en av Edda Medias virksomheter. Woot? og dt som bruker gamer.no's spillanmeldelser i sine aviser! Og hvor blir det av facebookgruppa: Vi som er i mot Edda Media? Endret 30. januar 2009 av Paisley Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Noen som ikke helt har oversikte over hvor mye edda media faktisk eier nei.. Usikker på hvem av de de er medeier i og hvem de eier.. Oversikt her inne.. http://www.eddamedia.no/eway/default.aspx?...731:1:0:0:::0:0 Noen få ting de har for de som ikke gidder gå inn der... badebyen.no (Drøbak) tb.no (Tønsbergs Blad) braby.no (Sarpsborg) Laagendalsposten dt.no (Drammens Tidende) rbnett.no (Romsdals Budstikke) f-b.no (Fredriksstad Blad) Akersposten Tinde.no Endret 30. januar 2009 av AnnChristin Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Noe må de eie da de betalte 7milliarder for det. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg lurer på hvorfor samarbeidet ble avsluttet? Så de seg lei av at folk spilte på jobbpcen? hehe Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Edda ville kjøpe opp resten av gamer, og det ble ingen avtale om priser. Samt at edda ville ta uforholdsmessig mye for drifttjenestene sine slik at gamer i utgangspunktet ville gå konk. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Selv støtter jeg Edda media, og kommer ikke til å ta i nye gamer.no med ildtang. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Det er egentlig ikke noe støtte/ikke støtte sak. Det som har skjedd er egentlig trist for hele spillnorge. Norges største spillside har blitt lagt ned i løpet av 1 dag, uten noen form for forvarsel. Trist for leserne og trist for eierne, trist for skribentene. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Skal bli spennende å se nye Gamer.no , jeg kommer nok til å stoppe å bruke det forumet her mer eller mindre. Skal bli interessant å se hvor mange som forlater det forumet her. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Skal bli spennende å se nye Gamer.no , jeg kommer nok til å stoppe å bruke det forumet her mer eller mindre. Skal bli interessant å se hvor mange som forlater det forumet her. Om du forlater forumet blir det vanskelig å få med seg noe som helst da Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Selv støtter jeg Edda media, og kommer ikke til å ta i nye gamer.no med ildtang. Visste ikke at dette var en krig hvor man tok stilling? Jeg støtter begge parter, men jeg vil også hjelpe Gamer.no nå i denne perioden da de utvilsomt vil få det tøffere enn Tek nettverket. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Er det bare meg eller virker dette totalt feil? Gamer.no var størst i Norge uten Hardware.no nettverket. De ble med HW.no og fikk eget forum innpå nettverket her og nå er de ikke en del av nettverketl lenger. Greitnok, men da skal jo de beholde brukermassen de har tjent seg opp og alle postene ? Postene jeg har skrevet på gamer.no tilhører gamer.no og IKKE nye Tek.no spillsiden. Jeg bare syns dette er bare helt feil, virker som Gamer.no har fått ræva sparket og ikke fått tid til å forberede seg engang. Gamer.no er norges STØRSTE spillside. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Er det bare meg eller virker dette totalt feil?Gamer.no var størst i Norge uten Hardware.no nettverket. De ble med HW.no og fikk eget forum innpå nettverket her og nå er de ikke en del av nettverketl lenger. Greitnok, men da skal jo de beholde brukermassen de har tjent seg opp og alle postene ? Postene jeg har skrevet på gamer.no tilhører gamer.no og IKKE nye Tek.no spillsiden. Jeg bare syns dette er bare helt feil, virker som Gamer.no har fått ræva sparket og ikke fått tid til å forberede seg engang. Gamer.no er norges STØRSTE spillside. Glemte å lese avtalen når du ble medlem du da? Alt som er skrevt på forumet er eid av Diskusjon.no, lev med det ! Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Samt at edda ville ta uforholdsmessig mye for drifttjenestene sine slik at gamer i utgangspunktet ville gå konk. Hvor står det hen? Har ikke fått med meg det i noen av avisene, er jeg blind? Det som har skjedd er egentlig trist for hele spillnorge. Norges største spillside har blitt lagt ned i løpet av 1 dag, uten noen form for forvarsel. Ren gjetting så ble nok ikke dette avtalt i går for å si det slik. Det tar nok gjerne litt lengre tid for å bli enig og bestemme seg for slike ting. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Ut fra det jeg har lest på den midlertidige bloggen til gamer.no, på dagbladet sin artikkel og lest diverse andre steder jeg ikke kommer på i farta, så virker Edda Media som den store stygge ulven. Og de har ikke gjort noe som helst for å bedre det inntrykket heller. Kan hende det har noe med å gjøre at det er helg. Vi får se etter helga. Kommer fortsatt til å henge på hardware.no/diskusjon.no, men så klart kommer gamer.no sine nye sider til å bli ofte besøkt også. Dette er jo et stort tap for alle, spesielt for leserne, og jeg kommer til å savne det at de utmerkete artiklene til gamer.no linket direkte til prisguide og diskusjon. Men jaja. Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Det jeg ser som er problem er at det blir enda et forum å følge med på, men med den brukermassen som er her allerede så er det ikke sikkert gamer.no får så mange brukere i begynnelsen, nye forum er alltid stille. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå