frostbitten Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Der var visst gamer.no som vi alle kjenner det lagt bort og gjemt langt i en skuff. Når kan vi forvente å få se designet på det "nye" gamer.no? Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Sukk... jeg var midt i en lang artikkel på flere sider jeg ikke får lest ferdig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Tror nok at gamer-redaksjonen jobber på spreng for å få opp nye sider, de er ikke tjent med nedetid på flere dager. I mellomtiden har de opprettet en midlertidig blog-side, hvor vi forhåpentligvis får litt info fra når tiden er inne. Lenke til kommentar
Monet Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Edda Media vil mest sannsynlig ha en ny side oppe allerede på mandag der de sikkert kommer til å legge ut allt gammelt innhold, prisguide og diskusjoner, eneste forskjellen vil vel da være hvem som skriver de nye artiklene. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 Takk for info. Er personlig mer spent på nye Gamer.no som ikke skal drives av Edda Media. Har jeg forstått det rett hvis personene bak gamer.no skal fortsette å drive siden, med samme domenenavn? Og at det i tillegg til dette skal opprettes en egen spillportal som skal drives av Edda Media? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Edda Media er de som nå skal lage ny spillside til dette forumet. Gamer.no er ute av Diskusn.no nettverket og vil ikke skrive noe her lenger. Gamer.no kommer med egen side og nytt forum om ikke al for lenge. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Den nye gamersiden til Tek-nettverket vil nok komme fortere enn folk kan si Ibsens russiske ripsbærbusker, og andre buskvekster samt en djerv dvergbjerk 10 gager feilfritt etter hverandre. Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Hva skal jeg hete? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Hva med "Bi.... nei jeg skal ikke si noe. Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Jaja, sånn kan det gå. Ser på dette som et stort tap for begge sider, håper tapet blir størst for Tek.no-nettverket. Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Så? Hvor er den? Du må nok si Ibsens russiske ripsbærbusker, og andre buskvekster samt en djerv dvergbjerk ti ganger feilfritt etter hverandre først! Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Jaja, sånn kan det gå. Ser på dette som et stort tap for begge sider, håper tapet blir størst for Tek.no-nettverket. Hvorfor skulle du håpe noe sånt egentlig? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Så? Hvor er den? Du må nok si Ibsens russiske ripsbærbusker, og andre buskvekster samt en djerv dvergbjerk ti ganger feilfritt etter hverandre først! I did it. Twice! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg skal ikke bruke den nye spillsiden til Edda i det hele tatt, flere som er med ? Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Haha, begynner å se en del "hater Edda Media"-signaturer og uttalelser nå. Hvem har sagt at de har gjort noe galt? Kanskje de har gjort noe veldig ondt noe, men ingen vits å spekulere! Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Jaja, sånn kan det gå. Ser på dette som et stort tap for begge sider, håper tapet blir størst for Tek.no-nettverket. Hvorfor skulle du håpe noe sånt egentlig? Jeg håper det går bedre med nye Gamer.no enn det gjør med den nye gamer-siden til tek.no-nettverket. Hater Edda Media... Burn! Hat er et litt vel sterkt ord kanskje? Ser ingen grunn til å HATE dem ... Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Herregud da mann, har du alle detaljene om bruddet, så vær snill å del dem her! Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Så lenge alle Gamer-skribentene følger med Gamer.no så tror jeg de vil ha størst fordel, det er tross alt de som styrer kvaliteten. Og Gamer sine skribenter har lang erfaring og er etter min mening de beste i Norge. Lurer på hvor Tek.no skal finne nye spillanmeldere. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 Skal bli interessant å se kvalitetsforskjellen på anmeldelser og artikler mellom de to sidene etterhvert. Personlig har jeg mest tro på nye Gamer.no, da de nå kan styre akkurat som de vil, og har mange erfarne skribenter under sin kappe. Video-anmeldelser og intervjuer er noe jeg gjerne vil ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå