ElvisOJ Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Jeg koblet projektoren til xbox'en via en s-video kabel, siden projektoren ikke har hdmi utgang. Dette resulterte i et gaske dårlig bilde. Så er spørsmålet, er det noen sjangs for å få bedre bildekvalitet hvis jeg heller bruker en slik kabel? har denne projektoren. Takker for svar. EDIT: Har kjøpt og koblet den til nå. bildet ble mye klarere! MEN det er ett problem, jeg får ikke lyd. Har koblet til vga kabelen og rød og hvit lydkontakt inn i projektoren i tillegg til en lydkontakt fra projektoren som går inn i høytallerne. Har byttet om og styrt på alt for lenge med dette irriterende problemet nå... sad.gif Noen som har en løsning? EDIT2: Når jeg skrur av projektoren får jeg lyd, men med knitring. skrur jeg på projektoren forsvinner all lyden :S Lyden kommer kun når jeg har kabelen fra høyttalerne til projektoren inni pluss en eller begge av de to hvit/rød kablene. Endret 30. januar 2009 av ElvisOJ Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg koblet projektoren til xbox'en via en s-video kabel, siden projektoren ikke har hdmi utgang. Dette resulterte i et gaske dårlig bilde. Så er spørsmålet, er det noen sjangs for å få bedre bildekvalitet hvis jeg heller bruker en slik kabel? har denne projektoren. Takker for svar. Jepp, bildet blir mye bedre med en slik kabel. Da får du i det minste en HD-oppløsning. De har den billig på Dealextreme, hvis du tåler å vente et par uker på den. Lenke til kommentar
ElvisOJ Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg koblet projektoren til xbox'en via en s-video kabel, siden projektoren ikke har hdmi utgang. Dette resulterte i et gaske dårlig bilde. Så er spørsmålet, er det noen sjangs for å få bedre bildekvalitet hvis jeg heller bruker en slik kabel? har denne projektoren. Takker for svar. Jepp, bildet blir mye bedre med en slik kabel. Da får du i det minste en HD-oppløsning. De har den billig på Dealextreme, hvis du tåler å vente et par uker på den. Sikker? jeg trodde nemlig at det var noen projektorer som ikke støttet HD og at kansje denne var en av de. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Vel, den har en oppløsning på 1,024 x 768, som er litt i overkant av oppløsningen til 720p. Bildet blir bedre, trust me. Lenke til kommentar
ElvisOJ Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 Nice, takk for raskt svar. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Vel, den har en oppløsning på 1,024 x 768, som er litt i overkant av oppløsningen til 720p. Bildet blir bedre, trust me. 720p er 1280x720 ikke 1024x768 Endret 30. januar 2009 av timb Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Vel, den har en oppløsning på 1,024 x 768, som er litt i overkant av oppløsningen til 720p. Bildet blir bedre, trust me. 720p er 1280x720 ikke 1024x768 Men alikevel, så blir bilde bedre Bortsett fra at bilde blir i tilnærmet 4:3 format (?) og ikke 16:9 Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Hm, ja, my bad. Jeg leste av en eller annen grunn 1280 i den oppløsningen. Men uansett, bildet blir utvilsomt bedre enn S-video! Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Hm, ja, my bad. Jeg leste av en eller annen grunn 1280 i den oppløsningen. Men uansett, bildet blir utvilsomt bedre enn S-video! Skal ikke så my til heller, S-video er noe dritt! Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Bedre enn kompositt, da Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Bedre enn kompositt, da Nja... Men ikke bedre enn VGA Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Med unntak av HDMI så gir VGA-kabelen best bilde av alle tilkoblingsmulighetene 360en har. Du vil nok merke stor forskjell! Lenke til kommentar
ElvisOJ Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) slettet Endret 30. januar 2009 av ElvisOJ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå