steelplix Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Hei! Da legger jeg ut mitt 2. bilde her på akam. Jeg er helt grønn på fotografering. Kjøpte kamera for ei uke siden:P Bildet er tatt i hagen, med stativ. Kamera: Nikon D80 Objektiv: Nikkor 18-105mm VR EXIF: Blender: f/5,3 Lukkertid: 5 sec ISO: 200 Focal lenght: 62 mm Fyr løs -Asbjørn EDIT: la bildet som vedlegg... klarte ikke å laste opp som vedlegg tidligere... Endret 30. januar 2009 av steelplix Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg synes bildet er for mørkt. Et kult motiv som kommer dårlig frem... Ellers, velkommen til akam! Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Sånn bortsett fra at du ikke har fulgt reglene , er det et veldig mørkt, litt ufokusert motiv. Men jeg har vel ikke lov å kommentere et bilde som ikke er lastet opp iht lover og regler. Lenke til kommentar
jimdidr Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg 2 store røde rumper med prikker på (kanskje jeg ikke er helt rett.) men seriøst, lys opp dette bilde i ett bilde program så blir det lettere å si noe på komposisjon og lignenede. Og så klart velkommen skal du være... "He just hangs around here himself and now hes coming of as the føcking mayors wife, geeesus." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå