Gå til innhold

Slik kunne NXE se ut! (Mye bedre enn nåværende.)

MindTooth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Njaa, det der hadde kommet til og kreve mer av xboxen. Og det er mange som sitter på gamle xboxer som såvidt funker. Altså ingen god ide.

Men ja, så rått ut tough ^^

Alle xboxene har de samme spesifikasjonene minus HDD. Det er jo det som er poenget med konsoll at man skal slippe å tenke på om man har kraftig maskin til å spille spillet man ønsker. Think you little about ;)

Lenke til kommentar
Njaa, det der hadde kommet til og kreve mer av xboxen. Og det er mange som sitter på gamle xboxer som såvidt funker. Altså ingen god ide.

Men ja, så rått ut tough ^^

Du tror ikke at SPILLENE på 360en er mer krevende enn dashboardet?

Nei det går ikke an... Gears 1 hakker jo aldri når du er inni en smoke :p

Lenke til kommentar

Slik skjer vel med alt når utviklerne ikke legger til nye som er fett. Greit at NXE var fett når det kom, men så får vi ikke se noe stort igjen for til neste vinter/vår. Bare små ting som full DivX støtte, x264, osv. ville vært fett. Kanskje litt bedre design som bl.a. det ovenfor, osv. Man trenger ikke å gjøre mye for at wow-effekten skal være, men man må være interessert i å ivareta brukerne.

Birger :)

Lenke til kommentar
Slik skjer vel med alt når utviklerne ikke legger til nye som er fett. Greit at NXE var fett når det kom, men så får vi ikke se noe stort igjen for til neste vinter/vår. Bare små ting som full DivX støtte, x264, osv. ville vært fett. Kanskje litt bedre design som bl.a. det ovenfor, osv. Man trenger ikke å gjøre mye for at wow-effekten skal være, men man må være interessert i å ivareta brukerne.

Birger :)

Nå er det litt sutrete stemning her, samtidig som jeg er tildels enig. Løsningen med themes er særdeles dårlig, de er så godt som unødvendige nå, og det burde MS forutsett. Allikevel må jeg si jeg er knallfornøyd med det nye themeet. Brukergrensesnittet og brukervennligheten har tatt seg opp mange hakk, det nye Party-systemet er supert, og designmessig er det jo en klar forbedring. Jeg syntes ikke Gridplanes brukergrensesnitt var noe særlig, ser veldig uoversiktlig og tuklete ut.

Og som noen nevnte over her, det tar bare så så lang tid før et produkts OOBE går over. Jeg elsket Iphonen min over alt på jord den første uka etter at jeg pakket den opp, men etter det er det bare en mobiltelefon som alle andre. Selvfølgelig går denne effekten over etterhvert, og alt annet ser så mye grønnere ut på den andre siden ;)

Endret av eXilAz
Lenke til kommentar

Dette dashet ser kjedelig ut synes jeg. Det er helt klart prfesjonelle folk som har vudert dette dahet mot NXE og vi får stole på de. Dashet på den første xboxen var kjedelig det også. Man blir lei av alt. Mitt poeng er at vi idag styrer det meste via guide kanppen og det er det som gjelder. NXE er milevis foran det forrige dahset. La oss ikke spekuøere i hva som kunne ha vært. Det kan godt hende det ligger flere ting, snappigness, hutighet etc bak valget av NXE.

edit: hva har skjedd med å kunne lagre tråder i favoritter etter vi har gått over til invisjon? I dont get it...

Endret av PaulKemp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...