MindTooth Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Kilde: Gridplane (Flere bilder hos kilde.) Birger Endret 30. januar 2009 av MindTooth Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Njaa, det der hadde kommet til og kreve mer av xboxen. Og det er mange som sitter på gamle xboxer som såvidt funker. Altså ingen god ide. Men ja, så rått ut tough ^^ Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Det så utvilsomt bra ut, men jeg liker ikke at de baserer seg på så lite av skjermflaten som vist i bildet... Bedre å fylle ut mer av skjermen, synes jeg. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Njaa, det der hadde kommet til og kreve mer av xboxen. Og det er mange som sitter på gamle xboxer som såvidt funker. Altså ingen god ide. Men ja, så rått ut tough ^^ Du tror ikke at SPILLENE på 360en er mer krevende enn dashboardet? Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Njaa, det der hadde kommet til og kreve mer av xboxen. Og det er mange som sitter på gamle xboxer som såvidt funker. Altså ingen god ide. Men ja, så rått ut tough ^^ Alle xboxene har de samme spesifikasjonene minus HDD. Det er jo det som er poenget med konsoll at man skal slippe å tenke på om man har kraftig maskin til å spille spillet man ønsker. Think you little about Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Njaa, det der hadde kommet til og kreve mer av xboxen. Og det er mange som sitter på gamle xboxer som såvidt funker. Altså ingen god ide. Men ja, så rått ut tough ^^ Du tror ikke at SPILLENE på 360en er mer krevende enn dashboardet? Nei det går ikke an... Gears 1 hakker jo aldri når du er inni en smoke Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 Hadde valgt det designet ovenfor fremfor NXE idag any time, any day. Er jo så mye bedre enn det vi har idag. Birger Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Ja, syns også dagens design begynner å bli kjedelig. Er liksom ikke den store WOW-faktoren lengre Men den er nå ihvertfall bedre enn den forige Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 Ihvertfall ikke hvordan de har gjort det med nye themene. Hvorfor skal halve skjermen bli dekt av den ekkel kule. Birger Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Ja, akkurat den delen er jævlig irriterendes og idiotisk laget. Lenke til kommentar
OmaaarS Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Vanskelig å finne et produkt med -effekt som varer i mer enn to uker. Hmmmm Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 Slik skjer vel med alt når utviklerne ikke legger til nye som er fett. Greit at NXE var fett når det kom, men så får vi ikke se noe stort igjen for til neste vinter/vår. Bare små ting som full DivX støtte, x264, osv. ville vært fett. Kanskje litt bedre design som bl.a. det ovenfor, osv. Man trenger ikke å gjøre mye for at wow-effekten skal være, men man må være interessert i å ivareta brukerne. Birger Lenke til kommentar
CREDiBLE Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Slik skjer vel med alt når utviklerne ikke legger til nye som er fett. Greit at NXE var fett når det kom, men så får vi ikke se noe stort igjen for til neste vinter/vår. Bare små ting som full DivX støtte, x264, osv. ville vært fett. Kanskje litt bedre design som bl.a. det ovenfor, osv. Man trenger ikke å gjøre mye for at wow-effekten skal være, men man må være interessert i å ivareta brukerne. Birger Nå er det litt sutrete stemning her, samtidig som jeg er tildels enig. Løsningen med themes er særdeles dårlig, de er så godt som unødvendige nå, og det burde MS forutsett. Allikevel må jeg si jeg er knallfornøyd med det nye themeet. Brukergrensesnittet og brukervennligheten har tatt seg opp mange hakk, det nye Party-systemet er supert, og designmessig er det jo en klar forbedring. Jeg syntes ikke Gridplanes brukergrensesnitt var noe særlig, ser veldig uoversiktlig og tuklete ut. Og som noen nevnte over her, det tar bare så så lang tid før et produkts OOBE går over. Jeg elsket Iphonen min over alt på jord den første uka etter at jeg pakket den opp, men etter det er det bare en mobiltelefon som alle andre. Selvfølgelig går denne effekten over etterhvert, og alt annet ser så mye grønnere ut på den andre siden Endret 30. januar 2009 av eXilAz Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 Ikke tro meg feil. Elsker NXE som det er idag. Det kan kanskje ha noe å gjøre at jeg sitter på en 28" SDTV Men det kunne vært ting som var bedre. Birger Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Themes er jo kult, jeg hadde juletheme hele jula, nå har jeg Rock Band 2 themet. Vanlige themes er stort sett bare bakgrunnsbildet så man må jo ha "premium" themes for at det skal bli tøft. Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Dette dashet ser kjedelig ut synes jeg. Det er helt klart prfesjonelle folk som har vudert dette dahet mot NXE og vi får stole på de. Dashet på den første xboxen var kjedelig det også. Man blir lei av alt. Mitt poeng er at vi idag styrer det meste via guide kanppen og det er det som gjelder. NXE er milevis foran det forrige dahset. La oss ikke spekuøere i hva som kunne ha vært. Det kan godt hende det ligger flere ting, snappigness, hutighet etc bak valget av NXE. edit: hva har skjedd med å kunne lagre tråder i favoritter etter vi har gått over til invisjon? I dont get it... Endret 30. januar 2009 av PaulKemp Lenke til kommentar
Hanfrapubennedigata Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Det dashboardet der er jeg glad jeg ikke har! Veldig lite uoversiktlig. Ække lett å være ny på XBOX med no sånt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå