chokke Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Vel, tenkte jeg skulle prøve LOTRO mens vi venter på Darkfall, og derfor prøvde jeg å gå til anskaffelse av Trial. Noe som skulle vise seg å være en stor jobb. Når jeg endelig klarte å registrere nøkkel, og finne et navn som oppfylte kravene ( , kunne ikke bruke mitt vanlige) og et passord så var alt fint og flott. Jeg mener at jeg registrerte den på en Trial-nøkkel jeg fikk oppgitt tidligere. So far so good.. Etter å ha lett en stund for å finne klienten tror jeg at jeg endelig fant den, og den ville laste ned ca 300 MB før den sa at jeg hadde alt og ba meg logge inn (det artige lille vinduet), men da fantes ikke brukeren jeg akkurat hadde laget, og logget inn med på Codemasters (tatt fra hukommelsen), så jeg prøvde da å registrere en ny, men da var visst brukernavnet tatt, og jeg fikk ikke fortsette. Så har jeg misset et par vitale steg, eller skal det være så idiotisk? Lenke til kommentar
torls Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg hadde ingen problemer når jeg registrerte meg, men det var ei god stund siden. Har du fått en aktiveringsmail eller noe sånt, mener å huske at du skal få det. Og har du lastet ned den europeiske versjonen og laget bruker hos Codemasters ikke Turbine som har den amerikanske versjonen? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Har registert meg hos Codemasters ja. Men Turbine er den eneste nedlastingsgreia jeg fant. Regner med at Codemasters ikke fungerer på Turbine nei . Gikk på hjemmesiden, lotro.com og der sto det flott "Download here", noe jeg gjorde. ... Og hva ser vi nå nederst? "European customers" ... Hello stygge flash-side! ... Ingen link lett tilgjengelig? Uten hell er jeg ikke i stand til å oppdrive en europeisk nedlasting. Det jeg egentlig trenger er en direktelenke til en torrent med spillet eller en installasjonsfil og noe som kan laste ned spillet. Endret 30. januar 2009 av chokke Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Lotro Fant den fort jeg. Nedlasting med grei hastighet Skjønner ikke hvordan du bommet på dette på Lotro siden jeg Trykte på linken "free to play - download the trial nå", fikk key og linker til nedlastingssider. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Oh god. Fant lenkene nå, men alle er sånne mongo gratistjenester som har en limit på altfor lite . Gidder ikke vente 15 timer i strekk, er det ikke noen torrent som seeder fra produsentene eller noe? Sånn som Blizzard har! Dette systemet er noe av det mest idiotiske jeg har vært borti, og sist jeg var borti det var når Desert Combat var nytt til Battlefield 1942, trodde tidene hadde forandra seg litt. Ja, jeg er irritert over hele prinsippet nå. "Hurra, bare 10 timer venting hos Gamershell. Og stiger ... ... 18 timer!" Endret 30. januar 2009 av chokke Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Hehe. Ja jeg har ikke allverdens linje så jeg cappet min på den aussiegamer siden. 250kb/s. Ja dette clientnedlastingssystmet deres er rimelig tungvindt. Burde vel kanskje ikke fortelle deg at du må laste ned enda en patch på ca 3 gb når clienten er lastet ned Mener foresten å ha sett en torrent til LOTRO på You wouldn't be asking how to illegally download it in this public space would you?THE thing is you'd have to be a PIRATE to do that and still keep the authorities at BAY. Endret 30. januar 2009 av Konamixx Lenke til kommentar
chokke Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Prøvde den, klienten var fra 2007 eller noe, uten seeders. Idiotiske public trackers Ojoj, den laster ned i rundt 600 kb/s. Kun to timer igjen. Hurra. Oh for fuck sake! Nå har den begynt som Rapidshare, å laste ned i et sekund hvert tredje sekund. Ser ut som dette kan ta sin tid . Also: Hvordan er Guardian som første soloklasse? Og har de mulighet til å gjøre ok med skade (tenk på som Warrior i WoW, med tanke på at du kan bli en ultimat tank, men også en relativt god damagedealer og klre deg på egenhånd)? Endret 30. januar 2009 av chokke Lenke til kommentar
HebnesO Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 hørest ut for meg som om du burde rolle en Champion Lenke til kommentar
torls Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Slik som guardian classen er nå så duger di ikke til veldig mye, di har sotre problemer med å holde agggro og du kan tanke like godt med en champion som i tilleg gjør mye mer skade. Lenke til kommentar
HebnesO Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Jeg finner Guardians mye mer effektive mot hardtslående mobs... champions er ikke like enkle og holde i live... Guardians som kan spille mister aldri aggro, ikke etter nådd lvl 60 og med rett traits. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå