J@cob Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Hvem er den lille fyren, som sitter der, på toppen av bladene, omkranset av noen iskrystaller og en kald, kald luft? Hvordan havnet han der? Ble han plassert dit, i determinisme ånd, som et resultat av den utrolig varme, men akk så fuktige sommeren i 2007 som førte til at epletrærne skjøt ut knoper som en gjeng med soldater sine gummikuleladete gevær skyter ned studenter i ny og ne? Er det slik at det hele skjedde i tråd med moder natur, Gaia, sin ånd og vilje, eller kanskje det var de enda høyere makter som spilte inn; Vishnu. Gud. Allah. Jesus. Blåhvaalen eller norsklæreren min? En annen mulighet er jo at han dalte ned med en ufo for rundt 5000år siden slik som den delvis rablende gale mannen påsto at ’aliens’ gjorde her på Kaupanger. ”Jeg vet det, fordi pinnen min av aluminium plukker opp radioaktive signaler”, sa han når jeg jobbet som guide i stavkirken. ”Her, rett under kirken, lå det en Egyptisk pyramide for rundt 3500 år siden”, sa han. ”Og under den”, ja, faktisk, under den, ”og under den, lå en hellig, vis, blind mann. Han kom fra Mars”. Kanskje den lille mannen på toppen der, er et resultat av den mannen? Hans lille utspring, som har ligget i jorden og bare ventet på at han skulle skytes opp med himmelen sammen med treet, slike at hans frender from outer space kunne plukke han opp, og ta han med tilbake, tilbake bak stjerne og over melkeveien, frem til en galakse eller to, kanskje en supernova, for å så å ta en usving til Mars, men hva vet vel jeg? Det jeg tror, jeg, et lite individ av mange i denne store vide verden, ja, selv på dette store vide forum, tror han bare er et resultat av et relativt gammelt bilde jeg fant på pc’en, som jeg snudde opp ned, kopierte, limte inn på et nytt ark, snudde opp ned igjen, flyttet litt opp, for å så å kopiere inn den eksakt samme kopien (bare snudd opp ned, som sagt) for å så å lime de sammen. Det er det jeg tror. Men kansje alt dette skjedde i tråd med deternismen sin ånd, after all? Wall of text crits you for 1337 damage. You die. Endret 30. januar 2009 av J@cob Lenke til kommentar
kaian Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Spennende, kult. Fortjener en print den der! Litt mer luft over og helst under, så hadde det vært enda litt bedre. Men det lar øynene og fantasien rusle rolig rundt en stund... Likte det godt. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Thanks, dawg! Det med luft er tatt til etteretning, desverre er det ikke mer luft på originalbildet. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Yay, nå kan jeg bumpe som bare faen slik at jeg håpe å tiltrekke meg mer (u?)fortjent oppmerksomhet fra dere styggsøte infantile bastarder. Fint om dere gidder å lirke fra dere èn liten kommentar, se på meg, jeg gjør det hele tiden. Det hadde jo vært litt fett om man kunne få noe tilbake for det og, kansje stikkordet i dag er: "Symbiose"? :') Endret 31. januar 2009 av J@cob Lenke til kommentar
jimdidr Skrevet 31. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2009 Uten å ha lest inlegget ditt... (litt for sliten i hode til å lese, men jeg ser bildet ) Hva skal en si, det ser ut som det værste insektet en ikke vil se på en dokumentar om hva som bor i madrassen din... vises kanskje at det er speila men kult bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå