Zash Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Hei. Store planer om festivaler i sommer, men vet liksom ikke helt hvor turen skal gå! Har lyst å reise til utlandet, men ikke sånn at man må ta fly. (Bilferie) Tenker da mest på Danmark, Tyskland og sånne nærliggende land. Noen som har noen gode tips til festivaler som bør oppleves? Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Nå skriver du ikke hvilke festivaler du ønsker å se/delta på. Er det musikk, parader, ølfestivaler, etc… Men du kan sjekke denne, denne eller denne Her finner du selvfølgelig ikke de små intime festivalene som finnes. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Tenkte mest på type musikkfestivaler! =) Lenke til kommentar
dogcow Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg har ikke så mye erfaring, men i landene du nevner vill jeg vel ha gått for Roskilde eller kanskje Hultsfred? Slik jeg forstår må de være de beste (uten at noen av dem enda har offentliggjort mer enn et par artister. Om du vil dra litt lengre så kan jeg anbefale Rock Werchter i Belgia. Var der i fjor og det tok av. Mens Roskilde bare har Coldplay klare nå, mens Hultsfred har litt flere (The Killers, Dropkick Murphys, Regina Spektor, Timbuktu + en del jeg ikke kjenner til) har Rock Werchter klare Coldplay, The Killers og Metallica (altså de største artistene til de to andre + Metallica). Pukkelpop kan vel være i samme klasse, men kjenner hverken den eller noen som har vært på den. Det samme gjelder for så vidt sziget som er en av de aller beste i Europa etter det jeg har hørt, men den er i ungarn og det er vel litt utenfor det området du ønsker å reise til. Jeg driver også å prøver å bestemme meg for et sted å dra i sommer. I så måte frister Benicassim. Med Oasis, The Killers, Franz Ferdinan og Kings of Leon på plakaten allerede... Noen gode (utenlandske) festivaler jeg har glemt å nevne? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Tyskland = Wacken Open Air. Hadde dødd om jeg kunne gå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå