Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Masse rot med følelsene mine ang dama

Gjest Har jeg valgt rett?

Anbefalte innlegg

Gjest Har jeg valgt rett?

Så det har seg slik, at jeg slo opp med kjæresten på onsdag. I morra hadde vi vært sammen i 1 år og 6 måneder.

I løpet av den siste måneden tok jeg opp msn-chattinga med ei jente jeg har kjent en del lengre enn exen min, og det er alltid slik at når vi først begynner å snakke kan vi snakke i dagesvis uten å gå tomme for ting å snakke om.

Vi flørter/flørta og en hel del, hun skal til og med besøke meg i uke 9.

Saken er den at jeg ikke vet om det var rett av meg å gjøre det slutt med kjæresten min. Jeg tror jeg savner henne, jeg har i det minste en savn-følelse i magen og er lett på gråten nå for tia. Dette kommer kun i bølger, men jeg tenker jo at det må bety noe? Alt det søte vi hadde sammen, tryggheten osv.

for de som lurer så gjorde jeg det slutt siden jeg følte at jeg ikke elsket henne lenger. Kanskje litt rart, men jeg har det noe ala "Når jeg har henne, kjeder hun meg. Når jeg ikke har henne, vil jeg ha henne tilbake".

Det er jævlig, for å si det rett ut. Jeg vil ha henne tilbake, men da dette er 4 gangen det blir slutt (mest seriøst nå) iløpet av 2-3 uker pga jeg har vært så usikker, har foreldrene hennes sett seg lei av at jeg roter så fælt. Derfor kommer de ikke til å godta forholdet vårt dersom vi skulle bli sammen igjen.

Hu savner meg, kjempemasse. Vi klikka helt utrolig godt i begynnelsen, og jeg trodde virkelig at det skulle bli meg og henne resten av livet mitt. Jeg kan ikke se for meg en fremtid uten henne, ihvertfall ikke nå.. Men det kommer nok over tid.

Hu andre jenta, som jeg aldri har møtt irl, men skal møte i uke 9, har type.

Jeg er redd for å ødelegge hennes forhold til ham (de har vært sammen i 2 år), og vil ikke at det ender opp med at vi blir sammen og jeg bare tenker på exen min. Men igjen så er hu alt jeg savner i exen min (er ikke det at hun ikke har noe exen min har). Det faktum at jeg da er så lei meg for tiden, og savner følelsen av å ligge intill exen min, kysse henne, kose meg med henne, gjør at jeg ikke helt riktig vet hva jeg føler. Ack. :cry:

Hvis det er noen som har lyst til å prøve å hjelpe meg, setter jeg ekstremt stor pris på det. Jeg føler at jeg trenger en utenforstående til å evaluere situasjonen!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som det ser ut for meg, så har du gjort det rette valget hittil. Hvis du føler at du ikke elsker henne, og kun savner henne når du ikke har henne, så er det ikke noe annet enn savnet etter en person i livet ditt som råder. Og ikke akkurat etter henne.

Det du må gjøre fremover nå, er å gå inn i ditt eget hode og analysere de følelsene du føler. Er det noe som bunner ned i akkurat eksen din, eller kunne du fått orden på de samme følelsene med ei annen jente du kommer godt overens med?

Prøv så godt du kan å skille mellom de følelsene som kun er relatert til savnet etter noen, og de følelsene som er direkte relatert til eksen. Setter du disse opp mot hverandre vil du nok finne svaret du leter etter.

Tror du bare må ta tiden til hjelp nå, og finne ut av dine egne følelser. Det vil i hvert fall ikke være en god løsning å hoppe rett inn i noe nytt med det første. Halvannet år i forhold skaper en del følelser, på godt og vondt, som trenger tid til å passere.

Lenke til kommentar

Litt oppgitt over hvordan dere holder på. Gjort det slutt fire ganger på noen uker, du flørter med ei annen jente mens du har kjæreste og denne jenta (som du skal møte!) har i tillegg kjæreste selv :ermm:

Ser du hvor dumt det blir? Jeg synes faktisk at du og msn-jenta fortjener hverandre, like håpløse begge to :roll:

Endret av Modeswitch
Lenke til kommentar

Irriterer meg over folk som ikke ta slutt for slutt. Hør på ordet... Slutt, The End, Intet mer. Stakkars dama di som lar deg kommer krypende 3 ganger på rad og du er på vei til ei annen igjen.

Men virkelig om hun kjeder deg så er det grunn til å forlate henne, selvsagt kommer savnet, men finn ut om det er savnet etter henne eller om det er savn etter en jente du elsker og hun elsker deg. Sannsynligvis er det det siste, sjeldent forhold varer evig og du må ikke tro dette er din siste sjanse til å oppnå fremtiden med noen. Ikke hold igjen pga samvittighet, usikkerhet og sånt. Vær egoistisk, finn ut hva DU vil og enten bestem deg for å bli eller gjør det slutt, og da mener jeg SLUTT :)

Lenke til kommentar

Jeg skjønner det ikke er noe kult - men som du sier..."En vil alltid ha det en ikke kan få, og når en først får det, er det ikke interessant lengre" Tror nok alle har det litt slik. Du har nok gjort det riktige, men om dere har lyst til å bli sammen, VENT. Vent lenge. Det er ikke før du har fått dette på avstand at du klarer å ta de rette avgjørelsene. Tro meg. Hehe.. Ta én dag om gangen, er dette ment to be, så er det dere to om noen måneder også.

Men jeg tipper nok at du føler det lettere i toppen etter noen uker nå. Men, hold deg unna hu msn-jenta..Det blir nok bare tull, vil jeg tro, og dere burde ikke holde på slik!

Går nok bra, skal du se:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...