Gjest Slettet+9812734 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Min Pavilion Pv6000 har fått en sykdom, den har 2 defekte USB porter som ikke virker etter et sammenstøt med en USB Hub. Det har også smittet over på WLAN kortet/programvaren. Dette er ikke noe virus, har fått en diagnose av en som jobber innenfor HP (ettersom det er en HP maskin)og han kunne heller ikke finne ut helt hva det var. Hva burde jeg gjøre ? Lenke til kommentar
mocka Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg forstod ikke helt ditt problem, er det problem med hardwaren eller med softwaren? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812734 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Min Pavilion Pv6000 har fått en sykdom, den har 2 defekte USB porter som ikke virker etter et sammenstøt med en USB Hub. Det har også smittet over på WLAN kortet/programvaren. Dette er ikke noe virus, har fått en diagnose av en som jobber innenfor HP (ettersom det er en HP maskin)og han kunne heller ikke finne ut helt hva det var. Hva burde jeg gjøre ? er ikke helt sikker om det er hardware eller software....wlan assistant.exe fila vil ikke reagere virker det som....jeg trykker på den men ingenting cher Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Hører ut som kortslutning eller hardware virus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå