chenic Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Hei! Ser etter et flicr galleri som lett kan implementeres i Dreamweaver. Noen som har noen gode forslag. Galleriet må se pent ut i Dreamweaver og ikke være for fancy. /chenic Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Eh, Flickr er ei nettside for å vise og dele bilete. Kva vil du eigentleg, implementere bilete frå Flickr på di eiga side, eller berre ha eit galleri med bilete som ligg på ditt eige webhotell? Lenke til kommentar
vulare Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Hei Om du mener ett galleri du kan bruke med Dreamweaver foreslår jeg Porta. gratis og enkelt. Her er ett eksempel på en to frame i DV hvor nederste starter ett porta galleri : Min webside Lenke til kommentar
chenic Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2009 Takk for svar! Porta albumet var fint. Jeg tenkte egentlig på noe ala http://fotoviewr.com/ . Men jeg liker ikke 3D visningen. Et poeng med albumet må være at kunden kan oppdatere bilder i galleriet uten å lære seg Dreamweaver. Derfor hadde flickr vært perfekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå