Krøllalfa99 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Hei Sitter er å ser på skatteloven §5-13 1.ledd om privat bruk av arbeidsgivers bil. "..inntil beløp fastsatt av departementet i forskrift." Har sett opp og ned i forskrift av 19. november 1999 §5-13-1 til §5-13-8, men finner ikke noe beløp. Noen økonomer her som vet hvor jeg finner det? Lenke til kommentar
LinoraN Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Denne du leter etter? Click here to find your answer Lenke til kommentar
Krøllalfa99 Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 Gjerne hvor jeg finner det i lovsamlingen, eller det står kanskje ikke der? Jeg skal ta eksamen i faget, og vi får ikke ha med oss internett til eksamen:P Sjansene er liten for at vi får spørsmål om akkurat det der, men man vet aldri. Men hvis det ikke står i lovsamlingen, blir det vel oppgitt i spørsmålet vil jeg anta. Uansett takk:) Lenke til kommentar
LinoraN Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Det skal stå i "skattevedtaket" for det året du holder på med. Vanligvis er dette helt bakerst eller foran i lovboken.. Look it up;) Lenke til kommentar
Krøllalfa99 Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 Skal se om jeg finner det der, takk:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå