Lakus Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Men så langt så kjemper gamer.no en nokså ensom kamp med "å se gjennom hypen". Det er det det er å se gjennom hypen, ellers ville det ikke vært mye til hype. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 dette var moro Minner om gamle dager (05/06) der vi hadde Avenore på ein side og Avean på den andre, krige ihop om den endelige spørsmålet, hvilken er best! Men her har då ps3 gutta fått ein felles fiende ettersom han turte å gi spelet som skulle "redde" ps3, vise oss alle kva maskinen var god for og "blow as all away" med ein dårleg karakter. ja 6/10 må seiest å vere ein dårleg karakter i denne samanhengen Men har det verkeleg så mykje å sei da, vent på spelet. Nyt det for det der er. Om anmelderen var subjektiv , so what? Er jo meiningen at anmelderen skal vere det viss eg har skjønt rett her. Han la vekt på kva som ikkje var bra å ga ein karakter deretter. Hadde det ikkje vore litt verre om IGN/gamespot/ eurogamer ga det 6/10.. ?? Lenke til kommentar
Jesusball Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Men så langt så kjemper gamer.no en nokså ensom kamp med "å se gjennom hypen". Det er det det er å se gjennom hypen, ellers ville det ikke vært mye til hype. Ting har begynt å roe seg ned, jeg tenker vi kan få en avsluttende kommentar fra en tidligere Gamer.no ansatt, og så kan tråden låses. Lenke til kommentar
dweebster23 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Men så langt så kjemper gamer.no en nokså ensom kamp med "å se gjennom hypen". Det er det det er å se gjennom hypen, ellers ville det ikke vært mye til hype. Lytter du da heller til snåsamannen (gamer.no) enn til legene på sykehuset (metacritic)? Lenke til kommentar
unik42 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) UGO Sjekk også de tidligere anmeldelsene hans og sjekk så kommentarene under. Festlig lesing. Minner meg mye om en del folk her. Endret 30. januar 2009 av unik42 Lenke til kommentar
Jesusball Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Men så langt så kjemper gamer.no en nokså ensom kamp med "å se gjennom hypen". Det er det det er å se gjennom hypen, ellers ville det ikke vært mye til hype. Lytter du da heller til snåsamannen (gamer.no) enn til legene på sykehuset (metacritic)? Snåsamannen har jo fått offentlig aksept! Politikere for Snåsamannen! Lenke til kommentar
wkzor Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) dette var moro Minner om gamle dager (05/06) der vi hadde Avenore på ein side og Avean på den andre, krige ihop om den endelige spørsmålet, hvilken er best! Men her har då ps3 gutta fått ein felles fiende ettersom han turte å gi spelet som skulle "redde" ps3, vise oss alle kva maskinen var god for og "blow as all away" med ein dårleg karakter. ja 6/10 må seiest å vere ein dårleg karakter i denne samanhengen Men har det verkeleg så mykje å sei da, vent på spelet. Nyt det for det der er. Om anmelderen var subjektiv , so what? Er jo meiningen at anmelderen skal vere det viss eg har skjønt rett her. Han la vekt på kva som ikkje var bra å ga ein karakter deretter. Hadde det ikkje vore litt verre om IGN/gamespot/ eurogamer ga det 6/10.. ?? Han nevnte lite bra, hel haug med dårlig, og nevnte andre spill mer enn KZ2. Ellers har du rett. :-) Diskusjonen har blitt heller hardcore, men det er underholdene en trøtt norsktime. EDIT; Selvfølgelig satt litt på spissen.. Endret 30. januar 2009 av wkzor Lenke til kommentar
unik42 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 iTavisen Ser at iTavisen legger til vekt mange av de samme punktene som Gamer. Dog så er de ikke så krasse i kritikken, men det får "bare" 5/6. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Men, jeg tror de fleste av oss hadde satt pris på en oppsummeringsrubrikke på slutten av anmeldelsen sammen med karakteren. Litt ala sånn som IGN gjør det. Tror mange kunne sluttet å ergre seg over dårlige skrevede (etter den enkeltes mening) anmeldelser når de bare kunne scrollet til slutten å se hva som var bra og dårlig med spillet kort fortalt. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Hvilken karakter fikk dette? Kommer meg ikke inn på siden for å lese anmeldesen. Sikkert pga at gamer.no er borte nå Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 6/10 Ok, takk . Ikke helt hva jeg hadde forventet, men men. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Endret 30. januar 2009 av Togo Lenke til kommentar
Togo Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Pokker òg: spillet jeg vil ha fikk dårlig karakter. Helvete, nå ble jeg sint og må skrive masse sinte ting på forum som utrykker hvor sint jeg er. Jeg er så sint atte. Lenke til kommentar
edge Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Er værtfall tydlig at forumet er overbefolket av PS3-fanboys.. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Og omvendt Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 I lol'd. Uttrykket på kisen i siste bilde var hysterisk :!: Må si meg sterkt enig med enkelte her. Greit, skuffende anmeldelse, men dere trenger ikke ta av sånn, dette har gått over styr. Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 De fleste er ikke grinete pga karakteren, men pga hvor ræva den omtalen var. Kunne lett se at "anmelderen" hadde et negativt syn på KZ2 før han satte spillet inni maskinen. Uten tvil den mest ræva omtalen jeg har lest på lenge. Men who cares, nå er Gamer heldigvis historie Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Er værtfall tydlig at forumet er overbefolket av PS3-fanboys.. Hehe, Norge er jo Sony-land. Lenke til kommentar
Vale Tudo Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Det her er jo hysterisk! Anmelder 6/10 Så kommer det 15 sider med fanboys som ikke har rørt spillet ennå å klager på for dårlig karakter. Har alltid hatt sansen for Gamer sine anmeldelser fordi de har en tendens til å se forbi hypen av ett spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg