Gå til innhold

Anmeldelse: Killzone 2 (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

dette var moro :D

 

Minner om gamle dager (05/06) der vi hadde Avenore på ein side og Avean på den andre, krige ihop om den endelige spørsmålet, hvilken er best!

 

Men her har då ps3 gutta fått ein felles fiende ettersom han turte å gi spelet som skulle "redde" ps3, vise oss alle kva maskinen var god for og "blow as all away" med ein dårleg karakter. ja 6/10 må seiest å vere ein dårleg karakter i denne samanhengen ;)

 

Men har det verkeleg så mykje å sei da, vent på spelet. Nyt det for det der er. Om anmelderen var subjektiv , so what? Er jo meiningen at anmelderen skal vere det viss eg har skjønt rett her. Han la vekt på kva som ikkje var bra å ga ein karakter deretter. Hadde det ikkje vore litt verre om IGN/gamespot/ eurogamer ga det 6/10.. ;)??

Lenke til kommentar
Men så langt så kjemper gamer.no en nokså ensom kamp med "å se gjennom hypen".

Det er det det er å se gjennom hypen, ellers ville det ikke vært mye til hype.

 

Ting har begynt å roe seg ned, jeg tenker vi kan få en avsluttende kommentar fra en tidligere Gamer.no ansatt, og så kan tråden låses.

Lenke til kommentar
Men så langt så kjemper gamer.no en nokså ensom kamp med "å se gjennom hypen".

Det er det det er å se gjennom hypen, ellers ville det ikke vært mye til hype.

 

Lytter du da heller til snåsamannen (gamer.no) enn til legene på sykehuset (metacritic)? :)

 

Snåsamannen har jo fått offentlig aksept! Politikere for Snåsamannen!

Lenke til kommentar
dette var moro :D

 

Minner om gamle dager (05/06) der vi hadde Avenore på ein side og Avean på den andre, krige ihop om den endelige spørsmålet, hvilken er best!

 

Men her har då ps3 gutta fått ein felles fiende ettersom han turte å gi spelet som skulle "redde" ps3, vise oss alle kva maskinen var god for og "blow as all away" med ein dårleg karakter. ja 6/10 må seiest å vere ein dårleg karakter i denne samanhengen ;)

 

Men har det verkeleg så mykje å sei da, vent på spelet. Nyt det for det der er. Om anmelderen var subjektiv , so what? Er jo meiningen at anmelderen skal vere det viss eg har skjønt rett her. Han la vekt på kva som ikkje var bra å ga ein karakter deretter. Hadde det ikkje vore litt verre om IGN/gamespot/ eurogamer ga det 6/10.. ;)??

 

Han nevnte lite bra, hel haug med dårlig, og nevnte andre spill mer enn KZ2. Ellers har du rett. :-) Diskusjonen har blitt heller hardcore, men det er underholdene en trøtt norsktime.

 

EDIT; Selvfølgelig satt litt på spissen..

Endret av wkzor
Lenke til kommentar

Men, jeg tror de fleste av oss hadde satt pris på en oppsummeringsrubrikke på slutten av anmeldelsen sammen med karakteren. Litt ala sånn som IGN gjør det. Tror mange kunne sluttet å ergre seg over dårlige skrevede (etter den enkeltes mening) anmeldelser når de bare kunne scrollet til slutten å se hva som var bra og dårlig med spillet kort fortalt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...