Gå til innhold

Anmeldelse: Killzone 2 (PS3)

Anbefalte innlegg

Nei, anmelderen må bare innrømme at hans personlige oppfatning av dette spillet er totalt feil da det ikke stemmer overens med alle andres mening.

Du har helt rett! Vi kan ikke la folk ha egne meninger! Hans PERSONLIGE oppfatning er feil! Marius vet ikke hva han sier, han vet ikke hva han vil ha!

Tror Norse var ironisk her...

Det er jeg også, jeg er ironisk med ham.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gamer.no slår til igjen..

Gow1 Press Average: 9.5 Gamer.no 10/10

Gow2 Press Average: 9.5 Gamer.no 10/10

Resistance 1 Press Average: 8.8 Gamer.no 7/10

Resistance 2 Press Average: 9.1 Gamer.no 7/10

Killzone 2 Press Average: 9.5 Gamer.no 6/10

Eneste de beviser er at de faktisk tørr å gå imot mengden.

Gamer.no ftw

Lenke til kommentar

Den var faktisk litt interessant.

Er det helt totalt umulig at Gears faktisk er bedre enn Resi og KZ2? Eller er det faktum helt avskrevet. For ordens skyld, nå var det vel slik at de fleste omtalere verden satte Gears over Resi 1 og 2.

Jeg tror totalopplevelsen setter standpunkt og det har den nok gjort her.

Lenke til kommentar
Nei, anmelderen må bare innrømme at hans personlige oppfatning av dette spillet er totalt feil da det ikke stemmer overens med alle andres mening.

Du har helt rett! Vi kan ikke la folk ha egne meninger! Hans PERSONLIGE oppfatning er feil! Marius vet ikke hva han sier, han vet ikke hva han vil ha!

:thumbup:

Det liker vi. La oss være ironiske ilag.

Lenke til kommentar

:thumbup:

Det liker vi. La oss være ironiske ilag.

Absolutt!

Lenke til kommentar
Vi vurderer nå å innføre prosentkarakter der vi bare setter inn snittet fra Metacritic eller Gamerankings.

:D

Syns du ikke at noe av kritikken i denne tråden er berettiget?

Jeg har ikke testet spillet, reagerer bare litt på hvordan man absolutt skal trekke inn et gyllent gjennomsnitt.

Lenke til kommentar
Vi vurderer nå å innføre prosentkarakter der vi bare setter inn snittet fra Metacritic eller Gamerankings.

Høres bra ut. Sett inn snittet av snittet av Meta og Gamerankings. Da er dere sikker. Og ikke glemme å hive flytte kontoret til Nord-Korea i samme slengen. Meningsytringer er som kjent ikke særlig populærer der heller.

Lenke til kommentar

:ermm: La meg bare gjette litt her..

Jeg tror faktisk du ikke har spilt spillet en gang. Du fikk en deadline på denne anmeldelsen som du ikke en sjangs i havet hadde tid til å fullføre. MEN, det du fikk til var å slenge inn en trailer fra spillet i anmeldelsen, kanskje så på den 3 ganger og skrev anmeldelsen derifra. (Noe jeg også syns er rart, fordi den var faktisk ganske rå.) Tydligvis hadde du dårlig tid. Du har ikke engang skrevet om multiplayeren og clansystemet, dette er i mine øyne nyskapende innenfor multiplayer. Anmeldelsen ble utifra dette bestående av dine resterende kunnskaper om eldre spill. Jeg skjønner deg, dette er noe jeg også kan finne på å gjøre på prøver jeg ikke har pugget på. Jeg slenger inn en masse dritt jeg tror er riktig.

Ja, du liker Microsoft.. Men det gjør vel jeg også. Gears of War og Fable er to fantastiske spill. Men som ethvert barn må du se egenskapene til hver enkelt. Dette gjelder også spill.

Usaklig anmeldelse rett og slett. Jeg vil også si at jeg ikke eier noen av Killzone spillene, men jeg har spilt dem. Altså ikke en fanboi. Men folk stusser kanskje litt at når du sammenligner Killzone med noe "bedre" så bruker du f.eks GOW og Halo. Og sammenligner du kamuflasjen som du tydligvis ikke er fornøyd med bruker du Playstation exlucive Haze som sammenligning. Kamuflasjen i begge spillene suger liksom.

Men det driter jeg i, Haze var dårlig. Men det er ikke fordi det er Playstation exlucive. Virker som om du har den tanken.

Hilsen aktiv anmeldelse-leser av Gamer.no

Eier av xbox 360 og playstation.

Halokan

Lenke til kommentar

12 sider allerede... Jeg skal ikke kommentere enkeltpersoner her, men tråden for 7/10 anmeldelsen av SSBB hadde bare 6 sider. Og de kommentarene var ikke like negative som enkelte av postene i denne tråden. Det virker som om at enkelte her inne tar denne anmeldelsen altfor alvorlig.

Mine tips:

-Ro dere ned.

-Les IGN, Eurogamer osv. sine anmeldelser. Sjekk gamerankings/metacritic. En enkelt anmelder burde ikke overskygge all rosen spillet har fått.

-Respekter at folk kan ha andre meninger enn dere. En spillanmeldelse er subjektiv, det vil alltid dukke opp en fyr som gir spillet altfor høy eller altfor lav kritikk.

Jeg har ikke prøvd spillet, men ut fra previews og videoklipp så ser det ut som om det fortjener mer enn 6/10 i karakter. Men siden jeg ikke har prøvd spillet så vil jeg ikke si om noen her inne tar "rett" eller "feil". Hverken anmelderen eller beta-testerene.

Lenke til kommentar

:D

Syns du ikke at noe av kritikken i denne tråden er berettiget?

Jeg har ikke testet spillet, reagerer bare litt på hvordan man absolutt skal trekke inn et gyllent gjennomsnitt.

Joda, men du har lest anmeldelsen, og du har lest tråden. Syns du ikke noe av kritikken som har kommet frem er legitim?

Lenke til kommentar

haha... dette tar helt av. utrolig. helt utrolig. bare det at anmeldere på denne siden må ut å forsvare karakterene sine viser vel at de føler seg litt truffet. :p

men men... jeg velger å sjeke ut spillet selv. det jeg har sett, liker jeg. og dette har jo med smak og behag og gjøre. jeg liker FPS, jeg antar at anmelder da ikke gjør det? :p men hvorfor sette dere da han til å anmelde? denne anmeldelsen vil bli lest av folk som liker FPS. haha.. etter dette blir nok gamer.no tatt ENDA mindre seriøst. :p

Lenke til kommentar

Høres bra ut. Sett inn snittet av snittet av Meta og Gamerankings. Da er dere sikker. Og ikke glemme å hive flytte kontoret til Nord-Korea i samme slengen. Meningsytringer er som kjent ikke særlig populærer der heller.

Om lille Kim ikke vil godta dere, kand er alltids prøve Kina, da kan dere til og med innvadere Tibet!

Lenke til kommentar

Denne sier det meste, hvis gamer ikke kommer med en uttalelse om at anmeldelsene deres er 100% basert på anmelderens egne meninger og ikke utifra noen standarer, kommer jeg aldri til å ta gamer sine anmeldelser seriøst.

Lenke til kommentar

Denne sier det meste, hvis gamer ikke kommer med en uttalelse om at anmeldelsene deres er 100% basert på anmelderens egne meninger og ikke utifra noen standarer, kommer jeg aldri til å ta gamer sine anmeldelser seriøst.

Vi krever en offentlig unnskyldning i triplikat!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...