Howard Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Mange forventer at 2009 blir det store Blu-ray-året. Hva kommer så av nye filmtitler på dette formatet? Les mer Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Kommer ikke som noen bombe om Toy Story kommer på BD nærmere jul, gleder meg. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 LOTR rerelease på BR ja.... Blir kanskje nødt til å se triologien igjen da... OM det er extended som kommer da såklart. Ellers var det jo noe snacks som skal inn i hylla ser jeg! Lenke til kommentar
NicoAmor Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 LOTR kommer på BD men du må vente enda et år før extended kommer er ikke helt sikker på det, siden jeg bare leste det på et forum... Men det virket som at LOTR skulle komme i 2010 men om extended kommer samtidig eller om de bare lanserer extended må vi nesten bare vente å se.. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Alle tre extended filmene i en boks. Før det skjer gidder jeg ikke kjøpe den på Blu ray! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Vi får satse på at filmer i første omgang kommer likt på BD og DVD. Slik det er nå kommer det alt for lite på BD til at det blir suksess. For min del ser jeg også frem til LOTR på BD, men må si at jeg virkelig hadde jublet om denne kom på BD i 2009. Det er lov å tro på nissen... http://www.imdb.com/title/tt0374463/ Og ikke minst må BD komme til noen lunne fornuftige poriser her på berget i nisselandet norge, som del 1 her i england: http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/6033697...;searchsource=0 Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Er nå vel bare å bestille fra play.com det. En oversikt over sonefrie filmer finnes her. Norsk tekst er ikke noe jeg prioriterer ihvertfall. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Nå er det allerde sonefrie spillere på markedet, så soner er jeg lite bekymra for. Play brukes flittig, men igjen har man ofte lyst på en serie som kanskje koster litt mer enn den forbanna 200 kroners grensa..... Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Kommentaren var mer rettet mot oss som har PS3 og ikke kan rettferdiggjøre kjøp av enda en Blu-Ray-spiller. Jeg kjøpte en gang The Godfather-trilogien i en smell fra play.com. Selv etter moms og fortollingsavgift kom jeg billigere ut av det enn hva fks. cdon.com kunne stille med. Men ja, den 200-kroners-grensa er djevelens verk. Var det ikke snakk om å øke denne til 1000? Lenke til kommentar
G Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg ser for meg at prisen på spillerne vil holde tilbake utbredelsen en liten stund. Selv om utvikling går litt hurtigere i dag, så tror jeg at gamle mønstre vil gjenta seg. VHS-spillere var lenge dyre. DVD-spillere var dyre en god stund de også, men når de først datt i pris så gikk det styggfort. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Blir neppe så lenge til vi ser Blu-Ray-spillere nede i tusenlappen. Lenke til kommentar
Teknolog-1 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Var det ikke snakk om å øke denne til 1000? Tja, foreløpig er det bare gavegrensen som er på 1000kr. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Så var det å få play.com til å merke pakkene med "gift". VGP.ca gjorde det, men det endte jo stygt. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 De fleste nye filmer av en viss størrelse begynner jo gjerne å komme ut på bluray mer eller mindre automatisk nå, derfor er det gamle titler som er mest spennde. Noen filmer jeg gjerne skulle sett på blueray er Saving Private Ryen, Braindead, Mars Attacks og Idle Hands (sistnevnte skal vel holde hardt) AtW Lenke til kommentar
zicoz Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Gleder meg til Serenity som kommer om ett par dager. Lenke til kommentar
zicoz Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Var det ikke snakk om å øke denne til 1000? Det siste det var snakk om var vel å sette den til 0. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Håper på The Lord of the Rings Extended og Star Wars, men tviler på at de kommer i år. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Var det ikke snakk om å øke denne til 1000? Det siste det var snakk om var vel å sette den til 0. Litt dumt av meg å tro at vi skulle få større frihet til noe som helst her i landet. Serenity på Blu-ray! Bare de kan få ut Firefly også. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Men hva er egentlig filmene folk lengter mest etter visuelt? Er jo mange filmer som nesten er like bra på DVD som BR pga ræva kameraføring og redigering (Spesielt mainstream filmer) Selv er vel den mest spektakulære filmen jeg har sett på BR "The Fountain" med Hugh Jackman og Rachel Weiss, og det jeg gleder meg mest til av gamle filmer er vel uten tvil LOTR som er et mesterstykke i videografi selv på DVD. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Men hva er egentlig filmene folk lengter mest etter visuelt? Er jo mange filmer som nesten er like bra på DVD som BR pga ræva kameraføring og redigering (Spesielt mainstream filmer) Selv er vel den mest spektakulære filmen jeg har sett på BR "The Fountain" med Hugh Jackman og Rachel Weiss, og det jeg gleder meg mest til av gamle filmer er vel uten tvil LOTR som er et mesterstykke i videografi selv på DVD. Jeg ser ikke helt hvordan kameraføring og redigering har så mye med den tekniske kvaliteten på lyd og bilde å gjøre? SÅ godt som alle filmer heves jo av bedre teknsik kvalitet, for min del så lengter jeg etter gode filmer på Bluray, jeg orker ikke så se filmer jeg ikke likte spesielt godt på nytt bare fordi det er ute på bluray. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg