HulkHaugen Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Jeg har et stort dilemma her tror jeg. Hvis jeg ringer kontofon, kundeservicer, taxi etc, og blir bedt om å taste 1,2,3 eller whatever, så har jeg ikke noe tastatur å taste det inn på. Har prøvd å trykke på menyene, men finner ikke noen måte å gjøre dette på... Noen som har en løsning på dette problemet? Endret 1. februar 2009 av HulkHaugen Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Har desverre ikke rukket og bli så kjent med denne telefonen enda Men det må vel være en eller annen knapp, enten på selve telefonen eller et sted på displayet som får frem tastaturet? Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) har prøvd litt, og fikk frem tastaturet, men det ble ikke registrert før jeg trykket på ringeknappen, og da ble samtalen satte på vent fordi jeg prøvde å ringe telefonnummer "1". Edit, fant utav det, men det var tungvindt. Trykk på "Valg", "Send DTMF","Angi manuellt" "1" og "ok" knappen... Endret 30. januar 2009 av HulkHaugen Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Sikker på at det ikke finnes en enklere måte? Jeg har ingen erfaring med 5800, men på iPhone er det en egen knapp som heter "tastatur", og får frem et numerisk tastatur underveis i samtalen... Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Sikker på at det ikke finnes en enklere måte? Jeg har ingen erfaring med 5800, men på iPhone er det en egen knapp som heter "tastatur", og får frem et numerisk tastatur underveis i samtalen... Samme er det på Diamond...skulle tro det ville være en enklere måte ja Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Sikker på at det ikke finnes en enklere måte? Jeg har ingen erfaring med 5800, men på iPhone er det en egen knapp som heter "tastatur", og får frem et numerisk tastatur underveis i samtalen... Det med "Send DTMF" vil jeg tro er noe man bare gjør en gang, som gjør at det taste trykkene man gjør blir sendt, uavhengig om det er touch eller vanlig tastatur. At tastaturet kommer frem ved og trykke på en egen tast som er lettere tilgjengelig er jeg rimlig sikker på at de har puttet i 5800 også. Lenke til kommentar
TommyFM Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Dette er enkelt. For å få opp tastatur som du kan trykke på for å velge " 1 2 3 " osv, så trykker du bare på den knappen som heter "Oppringing" (nederste til høyre, ved siden av "Valg") Da får du opp vanlig tastatur. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Hvis jeg trykker på oppringing nede i høyre hjørnet, og så trykker f.eks. 1, så skjer det ingenting, men hvis jeg deretter trykker på telefonikonet, så prøver telefonen å ringt nummeret "1"... EDIT: Det går også an å trykke "Valg", scrolle ned til "Gå til startskjerm", trykke på tastaturikonet og så taste f.eks. "1", men heller ikke det er veldig simpelt... EDIT2: Hvis jeg trykker på oppringing nede i høyre hjørnet, og så trykker f.eks. 1, så skjer det ingenting, men hvis jeg deretter trykker på telefonikonet, så prøver telefonen å ringt nummeret "1"...Fikk til denne medtoden nå Endret 1. februar 2009 av HulkHaugen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå