Gå til innhold

Invision Powerboard :)

Anbefalte innlegg

Heisann

Skrev for en stund tilbake og lurte på hva slags forum dette var, fikk svar på at det var Invision Powerboard. Kunne ha tenkt meg noe forum lignende dette her så jeg sjekket da ut Invision Powerboard. Har testet demo versjonen av det nå og fant ut at det må endel modifiseringer eller "skinning" for å få det til å ligne på noe av det som er her på Hardware.no

Vet ikke om at dette er rette stedet å skrive, men er det noen her som vet hvor jeg kan få kjøpt/leie folk/eller bare lastet ned en slik skin som dette til IP.Board?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...