dan83 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Fungerer det med slotte/byggning til venste i bildet? Lenke til kommentar
Snasnt Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Fungerer det med slotte/byggning til venste i bildet? Personlig synes ikke jeg det. Ser ut som horisonten er litt skjev også. Kanskje det hadde blitt bedre om du hadde hatt litt større brennvidde og senket horisonten litt slik at mer av himmelen hadde vist... PS. Jeg er helt fersk innen foto, så jeg har ikke peiling Lenke til kommentar
fototim Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Fungerer det med slotte/byggning til venste i bildet?Slottet blir litt i mørkeste laget til at det bidrar til bildet. Nå blir det mest forstyrende, etter min mening. Men ideen er forsåvidt grei. Det kunne ha fungert, om det var litt mer gjennomført. Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Jo, jeg syns det fungerer bra det her! Likte fargene i bildet også, og som du vet vil det være usansynlig at jeg syns det er for mørkt Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 Fungerer det med slotte/byggning til venste i bildet?Slottet blir litt i mørkeste laget til at det bidrar til bildet. Nå blir det mest forstyrende, etter min mening. Men ideen er forsåvidt grei. Det kunne ha fungert, om det var litt mer gjennomført. ble denne versjonen noe bedre? Larsenio: glad for at i hvert fall du likte bilde Lenke til kommentar
Snasnt Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 ble denne versjonen noe bedre? Larsenio: glad for at i hvert fall du likte bilde Jeg synes fargene ble mye bedre nå... Kan du ikke rette det opp også, så har du et bra bilde synes jeg da Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Syns faktisk originalen var best jeg... Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Hvis jeg får lov Bygget ble greit nok her, men fargene forsvant, og jeg synes det var det som gjorde bildet. Jeg synes bygningen ble for mørk på bilde nr. 2, men fargene ble bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå