_dundun_ Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Kjedet meg litt i går og laget denne her: http://pong.skeib.com/ Ligger ute som skjermsparer til Windows og OS X (score = tid) Endret 30. januar 2009 av skeib Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Jøss, du som lagde den ja. Fant den på IRC i går og den kom fort inn som skjermsparer Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Haha, stilig. Bruker den på MacBooken min nå Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 Egentlig er det en greie jeg laget for mange år siden, men rekompilerte og fikset noen bugs i går, og laget skjermbeskyttere når jeg fant ut hvor lett det egentlig er å gjøre det når man har .swf Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Ikke strengt tatt en bump: Har nettopp lagt ut nye versjoner av skjermspareren for Windows og OS X. Disse likner mer på "originalpong" (det finnes så mange versjoner at det er umulig å få det likt, så da satser jeg på minste felles multiplum), og har fått fikset noen småbugs i implementasjonen. http://pong.skeib.com er fortsatt adressen, og den nye versjonen av skjermspareren er identisk med flash-visningen på denne siden. Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Drit kul skjermsparer! Rett inn! Off-topic: Fikk litt lyst og lage noen skjermsparereselv. Lager du de manuelt eller bruker du et programm og bare mater inn bilder/animasjoner? Er litt skeptisk til og dra inn sånne programmer, har litt dærlig erfaring med sånne programmer.... Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 Drit kul skjermsparer! Rett inn! Off-topic: Fikk litt lyst og lage noen skjermsparereselv. Lager du de manuelt eller bruker du et programm og bare mater inn bilder/animasjoner? Er litt skeptisk til og dra inn sånne programmer, har litt dærlig erfaring med sånne programmer.... Bruker programmer som lar meg konvertere flash (swf) til skjermsparer. Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 Ok, hva heter det? Hmm... det husker jeg faktisk ikke Skal sjekke når jeg er på utviklingsmaskina neste gang. Det er iallfall to forskjellige, ett til Mac og ett til PC. Begge er opensource. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå