Lord Darkness Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Ni som har peiling på e-bøker, hvilken leser er best om en vil ha PDF-støtte? //LD Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 En stor en At the moment, DR1000. Men, det skal komme flere konkurrenter i dette markedet "snart". Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Hvordan er utviklingen på blekkskjermer med farge? Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Skal visst komme i slutten av året. Sies det ;p Jeg vil heller ha raskere skjerm-oppdateringer Følg med på mobileread. Der finner du masse stuff. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Ser at flere nevner at det er slitsomt å lese på vanlige skjermer. Her merker man virkelig forskjellene på enkelte paneltyper, og om man har på for mye lysstyrke. S-ips med lav lysstyrke og stor skrift på litt avstand er faktisk ganske behagelig. Minibærbar til eboklesing er fint det, men få små bærbare har virkelig gode skjermer med perfekt innsynsvinkel. Lg-en min, 10.6" ultraportabel er grei til eboklesing, med minste batteriet holder jeg den som en vanlig bok - men skjermen er ikke god nok til at det blir komfortabelt over tid. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Test ut en ebokleser med e-ink-teknologi. Skjermen er bare helt rå! Ser omtrent ut som papir og blekk. Dog, ikke like stor kontrast. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå