Fred7555 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Hei, jeg har fått en PC bygger fra Netshop for litt siden, og fikk internett idag. Når jeg sjekket platen for versjonen, står det 4.1, ikke sikker på hvor gammelt, men tror ikke akkurat at det er den nyeste. Så, hvordan skal man skifte til den nyeste driveren? Bare trykke på "upgrade driver", fjerne den helt, laste ned den nye først eller hva? Helst forklar litt "barnslig/enkelt" påen måte, første gang jeg skifter drivere Takker for all god hjelp Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Last ned ny driver --> Avinstaller gammel driver --> Installer ny driver Ikke noe hokus pokus Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 Ja, da har jeg lasted ned CCC 9.1 fra amd sine sider. Hvordan skal man avinstalere den gamle driveren? Sorry, har aldri gjort dette før Takker for god hjelp Lenke til kommentar
007CD Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Du kan skippe den delen... Det er faktisk ENDA enklere: 1. Reis til ATi.com 2. Hent ned nyeste driver til ditt kort med CCC. 3. Kjør installeren og legg inn driver. 4. Reboot 5. Bruk PC'n med den nye driveren. Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 Klarte det nå Men kan teste å bare installere oppe neste gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå