raggar008 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) hei jeg driver og slåss mot han skurken mitchel i et gallery jeg har kommet til der det står man skal trykke ned og så en kryss eller firkant eller trekant eller runding kan noen si meg åssen jeg åssen jeg skal gjøre det dette gjelder james bon Quantum Of Solace på ps2 hva skal man gjøre her noen som kan gi meg svar ???? Endret 3. februar 2009 av datating Emnetittel Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Hæ? Trykk på knappen du blir bedt om, er da ikke vanskeligere enn det? Får beskjed om å trykke O, trykk O på kontrollen, blir du bedt om å trykke X, trykk X. PS: punktum og komma er for pyser Lenke til kommentar
raggar008 Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 hei men det står pil nedover pluss o eller x Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Da trykker du de to på en gang... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 hei men det står pil nedover pluss o eller x DU KAN trykke på flere knapper samtidig vettu. Lenke til kommentar
raggar008 Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 har dere spillet ?? Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Nei, men man kan trykke inn flere knapper på alle spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå