brune-ha Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Har satt tven på standar skjerm, bilde er helt fint i film, men med engang jeg tar på fullscreen blir bilde "rart" uklart. Det skjedde med Media player, Power DVD, Winamp 2.90 Prøvd med flere filmer og alle er sånn. Men viss jeg drar bilde så det ikke kommer utenfor tv-skjermen (kommer bittelitt utenfor ved fullscreen) så er bilde helt bra. Har en gammel tv btw. Har prøvd med 640*480 800*600 32bit 16 bit 256 farger I alle kombinasjoner og ikke noe av det hjelper. Noe råd? Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 15. april 2003 Forfatter Del Skrevet 15. april 2003 Prøver å formatere da... Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Prøv å bytt om RGB og SVHS... Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 16. april 2003 Forfatter Del Skrevet 16. april 2003 Prøv å bytt om RGB og SVHS... Forklar nærmere plz? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Prøv å bytt om RGB og SVHS... Mener du kompositt og S-Video, kanskje? Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 16. april 2003 Forfatter Del Skrevet 16. april 2003 Hjalp ikke å formatere, bilde stikker litt utenfor når jeg tar på fulscreen og det er da bilde "flimmrer", hvis jeg starter opp winamp å ser på bilde, drar det og når den er helt ute til kanten så flimrer det Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 16. april 2003 Forfatter Del Skrevet 16. april 2003 Bruker Comppsite btw... Lenke til kommentar
Pantheon Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Har hatt aukkurat samme problem, før jeg fant feilen da Du må først velge Clone -> Overlay Controls -> Full Screen Device = Secondary Display... Da blir alt klinkende klart Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 16. april 2003 Forfatter Del Skrevet 16. april 2003 Har hatt aukkurat samme problem, før jeg fant feilen da Du må først velge Clone -> Overlay Controls -> Full Screen Device = Secondary Display... Da blir alt klinkende klart Tuller du? Så bra tusen takk, har sett på to filmer uten å ha det på fullscreen, men det er ikke like praktisk! Tusen tusen takk! Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 16. april 2003 Forfatter Del Skrevet 16. april 2003 jada, alt var perfekt. Men bare en ting til: Hvordan kan jeg sette opp slik at jeg kan se på film og surfe samtidig? TV: Film Dataskjerm: Internett ? Lenke til kommentar
Pantheon Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Det funket nå for meg ihvertfall. Ser du har Nvidia som meg, så jeg regner med at det er samme problemet ja Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 16. april 2003 Forfatter Del Skrevet 16. april 2003 Det funket nå for meg ihvertfall. Ser du har Nvidia som meg, så jeg regner med at det er samme problemet ja Du hjalp meg enormt der, hvordan fant du det ut? Lenke til kommentar
Pantheon Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Husker ikke helt.. Tror kanskje jeg prøvde alt av innstilinger engang, da jeg var dritt lei av å ikke kunne kjøre fullscreen. Fint at det funket for deg også da Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 17. april 2003 Forfatter Del Skrevet 17. april 2003 Husker ikke helt.. Tror kanskje jeg prøvde alt av innstilinger engang, da jeg var dritt lei av å ikke kunne kjøre fullscreen.Fint at det funket for deg også da Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Prøv å bytt om RGB og SVHS... Mener du kompositt og S-Video, kanskje? Ja, jeg mente selvfølgelig og bytte om komposit og S-VHS/S-video. Bra du fikk fiksa det da, brune-ha! Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 18. april 2003 Forfatter Del Skrevet 18. april 2003 Tror ike jeg hadde klart det uten Pantheon, men vet dere hvordan jeg kan skille bilde på tven og dataen? Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Tror ike jeg hadde klart det uten Pantheon, men vet dere hvordan jeg kan skille bilde på tven og dataen? Mener du og få to separate skrivebord? Eller å kjøre fullscreen på den ene skjermen og "jobbe videre" på maskinen din samtidig? Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 18. april 2003 Forfatter Del Skrevet 18. april 2003 Tror ike jeg hadde klart det uten Pantheon, men vet dere hvordan jeg kan skille bilde på tven og dataen? Mener du og få to separate skrivebord? Eller å kjøre fullscreen på den ene skjermen og "jobbe videre" på maskinen din samtidig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå