Mafo Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Ikke prøv dette hjemme. Les mer Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Tro om ku990 er like holdbar? Lenke til kommentar
MasterS Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Synes det er bra å se en touch-telefon tåle såpass mye... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Kjempegreier! Håper dette får opp fokuset på støtsikkerhet og vanntetthet blant folk flest, slik at produsentene begynner å prioritere det på alle telefoner. Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Tro om ku990 er like holdbar? Hehe. Tror ikke det, ettersom min ku990 døde raskt under en våt behandling i høst. Jeg glemte at jeg hadde den i topplokket på sekken min da jeg var på tur i sluddvær i september. Da jeg kom hjem fant jeg den, gjennomvåt, og ved å helle litt på den kunne jeg se vannet renne nedover på innsiden av skjermen. Etter noen timer i et tørkeskap på jobben ble den tørr og fin, og jeg klarte å skru den på. Skjermen virket overraskende bra - men "trykkskjerm"-funksjonen var ute av drift og dermed var det umulig å f.eks. skrive PIN-koden eller bruke telefonen til noe som helst. Så den ble etterhvert erklært død. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 hmz, okei men støtsikker da? Omtrent alle telefonene jeg har hatt de siste årene har jeg prestert å knuse på fest. enten ved å miste den i bakken, eller at jeg har dultet borti noe, og hatt den i lommen slik at skjermen har knust. Derfor bruker jeg gammeltelefonen min på fest (samsung d500) istede for min ku990, men kansje jeg ikke trenger det? Lenke til kommentar
Gaut1 Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 En å torturere en slik fin telefon. men at den tålte såpass mye var imponerende.... Okei, tviler på at den lever lenge etter vannskadene, men at den i hele tatt levede på slutten er fantastisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg