Laffers Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Hei Jeg kjøpte for en tid tilbake siden en demobrukt maskin på komplett. Denne maskinen har ikke fått noe reinstallasjon så den kom med admin passord som ikke var vedlagt. Maskinen har en gjennoprettelse partisjon som krever at dette passordet gis. uten dette er det ikke mulig å gjenoprette vista eller reinstallere da det ikke fulgte med noen cd\dvd. Er det mulig å gå forbi dette passordet for å komme til gjenoprettelse partisjonen? Jeg har også sett meg ganske lei på at skjermkortet i maskinen sluker hele 1496mb ram hypermemory å lurer derfor på om det finnes noe mulighet å slå den av i orginal driveren? (ikke noe driverheaven kødd) Maskinen kjører også med viften på full RPM hele tiden uansett om den står /afk eller kjører blu-ray med 1920x1080. dette gjør at den bråker tilnærmet like mye som min gamle laptop med x1800 gpu. Noen som vet om dette er normalt eller om det finnes måter å få vifte RPM ned? Er acer versjonen med core duo t5500 3gb ram ati hd3470 og blu-ray Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå