HDSoftware Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Folkens Jeg har laget en program pakke i c# som skal kjøre på PDA, typpisk HTC telefoner. Har noen her gjort slikt før? Jeg trenger en aautomatisk måte å deploye på. F.eks. en setup eller noe slikt. All info er nyttig.. Takker for all hjelp Lenke til kommentar
HDSoftware Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 Overraskende nok er det ingebn som vet noe om dette?!?! Betyr det at ingen her lager programmer som skal kjøre på PDA'er? vel vel... Får lete andre steder... Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Lag et setup-prosjekt for Windows Mobile, og sett det til å lage en CAB-fil. Lenke til kommentar
HDSoftware Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Steike. Du har rett. Jeg som bare ikike la mærke til den der. Takker... Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Alt er enkelt når man vet det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå