Gå til innhold

Får ikke til å legge inn større filer på ps3 hdd

kjenyg

Anbefalte innlegg

Jeg har et lite problem her. Jeg har en god del 720p filmer på en ekstern NTFS 500 gb harddisk. Og disse ønsker jeg å få se på min tv. Det første jeg prøvde var koble pcen til tven via dvi->HDMI, dette funker jo selvfølgelig, men det kan se ut som jeg har en litt for svar cpu til å gjøre dette, fordi bildet lagger litt av og til, samt at lyden ofte kommer out of synch (cpu står på 100%)

Etter det har jeg prøvd "TVersity" og "Playstation3 MediaCenter". Problemene her er de samme. Bildet lagger og lyden detter ut av synch.

Så det jeg tenkte å prøve nå var å legge filmene inn på ps3 ved hjelp av TVersity, men nå får jeg altså beskjed av playsationen at "det ikke er nok diskplass" selv om jeg har 15 gb ledig og filen er 7 gb.....

Noen som har erfaring med dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det mulig å ha både fat32 og ntfs på en ekstern hdd?

Ja. Du kan dele en disk i flere partisjoner og ha forskjellig filsystem på hver av dem.

Og vil ps3 evt støtte dette?

Nei. PS3 støtter fortsatt ikke NTFS.

En annen ting du må huske på, hvis det er en .mkv fil du ønsker å kopiere over så vil den uansett ikke spille på PS3. Og, hvis det er en transkodet versjon ifra TVersity som skal kopieres over så kan den være mye større enn orginal filen.

Mitt forslag er å bruke mkv2vob, da får du en fil som ikke trengs å transkodes av TVersity og som jeg tror vil spille selv om den kopieres over til PS3.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...