Oklahoma Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg fikk uTorrent her om dagen, anbefalt av en kompis, men har ikke brukt det enda. Er det et skadelig program? Er det noe vits i å ha det om en ikke har tenkt å laste ned noe? Gutta sier det gir mye fetere lyd enn Itunes, synspunkter? Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Troll eller ei, det er en klient for torrent filer. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Er på ingen måte skadeleg. Men det er absolutt ingen grunn til å ha det dersom du ikkje har tenkt å laste ned torrent filer. Fetere lyd enn Itunes? Forstår ikkje eingong kva du meiner med dette. Dersom du vil ha alternative musikkprogram test ut Winamp. Lenke til kommentar
okasin Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 øh.. hmm la oss begynne med det siste først,, fetere lyd enn i Itunes?? uTorrent er et "nedlastning program".. ofte brukt i forbindelse med thepiratebay o.l. Ja om du laster ned piratkopier så kan det hende at du kommer over noe musikk med høyere bitrate, og dermed bedre lydkvalitet.. men det er forbudt, og ikke å anbefale!!! Men selve programmet vil aldri gi deg noe bedre lydkvalitet!!! Om du ikke har tenkt å laste ned noe så er det jo bare å fjerne det.. men på en annen side, det tar jo ikke noe plass, og tar ikke opp noen ressurser på din pc.. så om ikke det plager deg at det ligger der, så kan det i grunn bare ligge der pokker jeg brukte for lang tid på å svare dere kom meg i forkjøpet Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 øh.. hmm la oss begynne med det siste først,, fetere lyd enn i Itunes?? uTorrent er et "nedlastning program".. ofte brukt i forbindelse med thepiratebay o.l. Ja om du laster ned piratkopier så kan det hende at du kommer over noe musikk med høyere bitrate, og dermed bedre lydkvalitet.. men det er forbudt, og ikke å anbefale!!! Men selve programmet vil aldri gi deg noe bedre lydkvalitet!!! Om du ikke har tenkt å laste ned noe så er det jo bare å fjerne det.. men på en annen side, det tar jo ikke noe plass, og tar ikke opp noen ressurser på din pc.. så om ikke det plager deg at det ligger der, så kan det i grunn bare ligge der pokker jeg brukte for lang tid på å svare dere kom meg i forkjøpet Du visste det før du redigerte altså? Niiiice : D Lenke til kommentar
okasin Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 hmm ja.. det er et par ting jeg ikke har lært meg her på forumet.. Når jeg poster et nytt innlegg i et svar jeg nettopp har gitt, så legger det seg automatisk inn i det svaret jeg ga først.. om du skjønner? er det fordi jeg bruker Opera? eller hva gjør jeg galt? og en annen ting, dette med quote? jeg har ennå ikke lært / skjønt hvordan jeg quoter enkelte settninger i andres innlegg.. men finner vell ut av det (etterhvert).. men ja, jeg var faktisk først ute med å "svare", men skjønner skepsisen din Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 hmm ja.. det er et par ting jeg ikke har lært meg her på forumet.. og en annen ting, dette med quote? jeg har ennå ikke lært / skjønt hvordan jeg quoter enkelte settninger i andres innlegg.. men finner vell ut av det (etterhvert).. men ja, jeg var faktisk først ute med å "svare", men skjønner skepsisen din Neida, ikke skeptisk bare trøtt og pirkete ; p Når du siterer ett innlegg kan du bare slette det du ikke skal ha med, f.eks slette "dette" men ikke "dette". Lenke til kommentar
Oklahoma Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 øh.. hmm la oss begynne med det siste først,, fetere lyd enn i Itunes?? uTorrent er et "nedlastning program".. ofte brukt i forbindelse med thepiratebay o.l. Ja om du laster ned piratkopier så kan det hende at du kommer over noe musikk med høyere bitrate, og dermed bedre lydkvalitet.. men det er forbudt, og ikke å anbefale!!! Men selve programmet vil aldri gi deg noe bedre lydkvalitet!!! Om du ikke har tenkt å laste ned noe så er det jo bare å fjerne det.. men på en annen side, det tar jo ikke noe plass, og tar ikke opp noen ressurser på din pc.. så om ikke det plager deg at det ligger der, så kan det i grunn bare ligge der pokker jeg brukte for lang tid på å svare dere kom meg i forkjøpet Fine svar, jeg har slettet det. Vil ikke drive med pirat. Er på ingen måte skadeleg. Men det er absolutt ingen grunn til å ha det dersom du ikkje har tenkt å laste ned torrent filer. Fetere lyd enn Itunes? Forstår ikkje eingong kva du meiner med dette. Dersom du vil ha alternative musikkprogram test ut Winamp. Skal sjekke det ut. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 µTorrent har mange flere bruksområder enn bare pirat-virksomhet. Alt fra gratis programvare til hele operativsystem til gratis musikk. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 µTorrent har mange flere bruksområder enn bare pirat-virksomhet. Alt fra gratis programvare til hele operativsystem til gratis musikk. Ja det er viktig å påpeke! µTorrent er et nedlastingsprogram som kan brukes til å laste ned torrenter. Nedlasting med µtorrent foregår over BitTorrent-protokollen og er på ingen måte et piratprogram. Denne protokollen er veldig nyttig når man laster ned store filer da man unngår at all nedlasting skjer fra en server som naturligvis vil slite mer med å distribuere en fil på 1gb til 1000 brukere enn om 1000 brukere deler små biter av filen til andre. Så selv om bittorrent gjerne blir assosiert med piratkopiering og ulovlig nedlasting så er det fullstendig lovlig så lenge du unngår å laste ned ulovlig materiale. NRK har blant annet lagt ut en del ting til nedlasting med torrent og de aller fleste Linux-distroer er tilgjengelige som torrenter. Bittorent er med andre ord like ulovlig som FTP-klienter og nettlesere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå